Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniečiai siekia sukurti pasaulinio masto el. pašto rinkodaros sistemą

Nors naujienlaiškiai išlieka viena pagrindinių bendravimo su klientais priemonių elektroninėje prekyboje, vis dažniau pasigirsta kalbų, kad e. rinkodara neefektyvi ir nereikalinga vartotojui, todėl jos ateitis – miglota. El. pašto rinkodaros sprendimus teikiančios įmonės UAB „Soundest“ vadovo Ryčio Laurinavičiaus teigimu, el. pašto marketingas nedings, tačiau dialogas su vartotojais taps kur kas subtilesnis. Tai įrodo ilgėjantis pažangius sprendimus teikiančios įmonės užsakovų sąrašas.
„Soundest“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius
„Soundest“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius / Projekto partnerio nuotr.

Neįprasti e. rinkodaros sprendimai

„Soundest“ kuriamos el. pašto rinkodaros paslaugos yra pritaikytos prie mažų ir vidutinių elektroninės prekybos kompanijų, siekiančių efektyvesnės komunikacijos ir neeilinių e. rinkodaros sprendimų. Vilniečiai užsibrėžė tikslą, kad pažangūs sprendimai, kuriuos taiko tokie elektroninės prekybos gigantai kaip „Amazon“ ar „Walmart“, taptų prieinami mažesniems rinkos žaidėjams. Didžioji dalis „Soundest“ klientų internetu prekiauja drabužiais, avalyne, aksesuarais bei elektronine technika.

Naudodamiesi „Soundest“ paslaugomis el. parduotuvių specialistai gali sėkmingai dirbti su klientais nuo pirmojo vizito svetainėje iki kliento „sugrąžinimo“ jam neįsigijus produkto e. parduotuvėje (palikto krepšelio priminimo funkcija). „Galime ne tik siųsti e. rinkodaroje jau įprastus naujienlaiškius, bet ir didinti prenumeratorių skaičių, susigrąžinti prarastus pirkėjus ar laiškuose pritaikyti interaktyvius elementus, skatinančius vartotojų įsitraukimą“, – pasakoja R. Laurinavičius.

Aptarnavo daugiau nei 24 tūkst. e. parduotuvių

Įmonės kuriamas produktas yra skaitmeninis, tad apie paslaugų teikimą tik vietinėje rinkoje „Soundest“ nemąstė: „Kurdami produktą iš karto galvojome globaliai – didžioji dalis mūsų klientų yra užsienyje. Mobilumas – vienas didžiausių skaitmeninės produkcijos privalumų. Paslaugas galime siūlyti ten, kur yra paklausa. Taigi ir šiuo atveju taikomės prie e. prekybos ekosistemos – esame tose rinkose, kur potencialių klientų yra daugiausiai“.

Šiandien įmonės teikiamomis paslaugomis daugiausia naudojasi klientai iš tokių šalių kaip JAV, Australija, Kanada, Indija bei Vakarų Europa. „Soundest“ per savo gyvavimo istoriją jau yra aptarnavusi daugiau nei 24 tūkst. e. parduotuvių.

Didžioji dalis įmonės klientų yra anglakalbėse, kultūriškai artimose šalyse. Tiesa, įmonės vadovas pažymi, kad šalių poreikiai ne angliškai kalbančiose šalyse skiriasi, tad ateityje planuojama lokalizuotis – pritaikyti produkciją konkretaus regiono kalbinei ir kultūrinei terpei.

Globali strategija

Anot R. Laurinavičiaus, siekiant sukurti sėkmingą verslą svarbu mąstyti globaliai: „Nereikia apsiriboti tik Lietuvos rinka. Seniai nebegalioja taisyklės, kad pirmiausia reikia produktą pristatyti vietiniams vartotojams ir tik vėliau eksportuoti. Jeigu idėja pasiteisins užsienyje, į Lietuvą visuomet spėsite sugrįžti“.

Įmonės vadovo teigimu, nėra vieno sėkmei įtakos turinčio faktoriaus, tačiau viskas prasideda nuo motyvuotų darbuotojų: „Gero verslo esminė sąlyga – komanda, vieningai siekianti bendro tikslo. Tikiu, kad tik ambicinga komanda gali sukurti aukštos kokybės produktą ar paslaugą, kuri pateisintų klientų lūkesčius ir padėtų kurti tvarų verslą“.

Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis.

Siūlykite savo produktus / paslaugas užsienio rinkoms!

Nežinote nuo ko pradėti? Pasikonsultuokite! Aukštos kokybės konsultacijoms eksporto ir įmonių tarptautinio bendradarbiavimo klausimais – priemonė EXPO KONSULTANTAS LT. Įmonės jau gali teikti paraiškas dėl kompensacijų už konsultacijas išmokėjimo (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir INVEGA svetainėse).

Finansavimas planuojamų eksportuoti produktų sertifikavimui, įskaitant reikalingus bandymus ir tyrimus – priemonė EXPO SERTIFIKATAS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Finansavimas produkcijos pristatymui užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose – priemonė NAUJOS GALIMYBĖS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Finansavimas įmonių grupių (klasterių) veikloms, nukreiptoms į naujų eksporto rinkų paiešką (konsultacinėms, įskaitant ekspertines, paslaugoms, narystei tarptautiniuose tinkluose, rinkodaros priemonių, skirtų įsiliejimui į tarptautinius tinklus rengimui ir kitoms išlaidoms) – priemonė VERSLO KLASTERIS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius