Mockavos terminalo direktorius Ernestas Vaitkevičius sakė, kad terminalą „Cargo Beamer“ numato pradėti eksploatuoti 2013 metų viduryje.
„Mūsų Vokietijos partneriai skaičiuoja, kad Mockavos klientai sutaupys laiko ir maždaug 10 proc. transportavimo kainos. Gabenimas sausuma trunka 3 paras, o pasitelkus geležinkelį krovinį bus galima pristatyti per dvi“, – sakė E.Vaitkevičius.
Tikimasi, jog ši jungtis greitai ir efektyviai leis perkrauti automobilines puspriekabes nuo europinio standarto geležinkelio vėžės ant rusiškojo ir atvirkščiai, taip pat perkrauti puspriekabes nuo geležinkelio ant automobilių kelių ir sandėliuoti krovinius iš ne ES šalių.
Vokietijos ekspertų atliktoje galimybių studijoje teigiama, kad įvykdžius pirmąjį Mockavos terminalo statybos etapą – paleidus įvairiarūšį geležinkelio terminalą, bus sukurta per 200 darbo vietų, jų daugės visu pajėgumu išplėtus terminalo veiklą.
Vokietijos įmonė „Cargo Beamer“ per 2013 metu Mockavoje planuoja sumontuoti 5 modulius, vėliau ketinama modulių skaičių išplėsti iki 30. Investicija į analogišką intermodalinę jungtį siekia 50 mln. eurų (172 mln. litų).
„Achemos grupė“ savo ruožtu į tolesnę terminalo plėtrą per kelerius metus numato investuoti 110 mln. litų.
„Cargo Beamer“ lygiagrečiai su Mockava plėtoja tokius terminalus Hagene ir kitose teritorijose – kroviniai geležinkeliu iš Vokietijos per Mockavą Rytų kryptimi ir atgal bus gabenami šaudyklės principu.