Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica“ kokybę užtikrins specialios detalės

Lietuvos teritorijoje iki metų pabaigos bus nutiesta „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė nuo Lietuvos sienos su Lenkija iki Kauno. Specialiai jai pagaminta daugiau kaip 200 tūkst. gelžbetoninių pabėgių ir sukonstruota 14 originalių iešmų konstrukcijų, rašo „Kauno diena“.
Naujas geležinkelis tiesiamas nenutraukus traukinių eismo.
Naujas geležinkelis tiesiamas nenutraukus traukinių eismo. / Andriaus Repšio nuotr.

Pasak bendrovės „VAE Legetecha“ generalinio direktoriaus Antano Kovo, iešmai su elektrohidrauliniais automatikos ir signalizacijos įrenginiais pasaulyje nėra naujovė, tačiau Lietuvoje tiek daug jų pagaminta buvo pirmąkart, specialiai „Rail Baltica“ projektui.

Projektuoti iešmai buvo diegti rusiškosios (1520 mm pločio) ir europinės (1435 mm pločio) vėžės sankirtose. Tai užtikrina galimybę traukiniams keisti kryptį, įvažiuoti į geležinkelio stotį ir išvažiuoti iš jos, persirikiuoti iš vieno standarto geležinkelio linijos į kitą.

Geležinkelio vėžei iki Kauno prireikė ir daugiau kaip 200 tūkst. modernių įtemptai armuotų gelžbetoninių pabėgių. Juos projektavo Švedijos firma „Abetong“, gamino Marijampolėje įsikūrusios „Swetrak“ gamyklos specialistai.

Transporto projektą „Rail Baltica“, per kurį europinio standarto geležinkelio linija sujungs Lenkiją, Baltijos valstybes ir Suomiją, įgyvendinti planuojama iki 2025 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius