„Klaipėdos nafta“ planavo, kad 35 kilometrus iš Klaipėdos uosto iki terminalo aplinkiniais keliais saugykla nukeliaus per 10 valandų. Įmonė BNS nurodė, kad saugykla buvo gabenama lėčiau nei planuota, todėl per naktį nespėta jos atvežti ir laukiama vakaro.
Tikimasi krovinį pervežti iki trečiadienio, o planai atsigabenti visas tris saugyklas iki kovo 20 dienos nesikeičia.
Gabenant 50 metrų ilgio ir daugiau nei 200 tonų svorio talpyklą, ribojamas eismas, vietomis ardomi kelio ženklai ir elektros linijos.
Pirmosios trys iš penkių SGD talpyklos į Klaipėdos uostą iš Čekijos „Chart Ferox“ gamyklos krovininiu laivu atplukdytos kovo 12 dieną.
27,7 mln. eurų vertės SGD paskirstymo stotį stato Vokietijos „PPS Pipeline Systems“ ir jos partnerė „Chart Ferox“. Numatoma, kad šių metų metų rugpjūtį stotis pradės veikti ne visu pajėgumu, o visos talpos bus pradėtos išnaudoti 2018 metų sausį. Ateityje planuojama 5 tūkst. kubų talpos stotį praplėsti iki 10 tūkst. kubų.