Bendrovė ketina artimiausiu metu pateikti paraišką dėl ES finansavimo.
„Mes pradėsime statyti ateinantį rudenį, o po dvejų metų atidarysime 4000-20 000 kubinių metrų pajėgumo terminalą, kuris daugiausia bus skirtas laivams pildyti“, – sakė bendrovės vadovas Arnoutas Lugtmeijeris.
Daugiau detalių jis neatskleidė esą dėl taisyklių, kurios taikomos listinguojamoms kompanijoms.
Projekto vertė svyruoja nuo 25 iki 50 mln. eurų, ir galutinės sąnaudos priklausys nuo terminalo dydžio.
„Vopak“ ketina ne prekiauti SGD, o nuomoti rezervuarus. „Eesti Gaas“, šiuo metu perkanti SGD bendrovei „Tallink“ priklausančiam keltui „Megastar“ pildyti iš Pskove, Rusijoje, esančios gamyklos, jau pradėjo derybas su „Vopak“.
Kadangi, kaip prognozuojama, SGD paklausa ir toliau augs, „Vopak“ kito etapo metu norėtų paversti Mugos terminalą regioniniu ir perimti vaidmenį, kurį šiuo metu atlieka Klaipėdoje plūduriuojantis terminalas „Independence“.
„Independence“, kurį lietuviai nuomojasi, išplauks 2024 metais, o mes pasistatysime savo terminalą ant žemės, – sakė A. Lugtmeijeris. – Estija turi aiškų pranašumą dėl SGD terminalo, nes SGD rinka smarkiai pagyvėjo vien tik atplaukus „Megastart“ keltui.“