Pasak jo, šiais metais vykdoma planuota kelių plėtros ir priežiūros programa, tik trūkstamos lėšos, sumažėjus valstybės finansavimui, bus dengiamos ES lėšomis.
„Iš esmės pinigų nepadaugėjo, pinigų skiriama tiek, kiek numatyta 2007–2013 metams. Buvome apskaičiavę, kad mums reikės 45 proc. dalies ir kelių priežiūros, ir plėtros programos, ir 55 proc. dalies – iš ES, tačiau kai kelių programos lėšos sumažėjo 65 proc., vienas gelbėjimo planas buvo pakeisti proporciją – 85 proc. ir 15 proc. (85 proc. ES ir 15 proc. kelių fondo lėšų – BNS),bet tai tie patys pinigai", – BNS sakė V.Puodžiukas.
Jo teigimu, kol kas neaišku, ar pavyks panaudoti visus papildomai skirtus 411 mln. litų ES lėšų –nežinia, ar į tai jau įskaičiuota 206 mln. litų 2008 metų skola: „Šie pinigai (411 mln. litų – BNS) įvairiai traktuojami, priklausomai nuo to, ko paklausi. Jei įskaičiuota skola, tada lieka tik 206 mln., tai juos mes tikrai panaudosime.“
Komentuodamas, ar supaprastinus žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūras padidės ES lėšų panaudojimas, V.Puodžiukas teigė, kad visi supaprastinimai kol kas „apsisuka sudėtingėjimu“. Anot jo, šias procedūras realiai bus galima taikyti gal tik 2012–2013 metais, kai keliams liks tik 140 mln. litų ES lėšų.
Pasak V.Puodžiuko, kelių programoje numatyta, kad augant eismo intensyvumui neblogėtų kelių kokybė. Tikslo ją pagerinti nėra, nes tam Lietuva dabar yra nepasiruošusi.
Šiemet kelių finansavimas, neįskaitant 411 mln. litų ES lėšų, sumažintas iki 775 mln. litų.