„Žiniasklaidos vaidmuo yra ypač svarbus siekiant į Lietuvą pritraukti turistų, kurie lankytųsi restoranuose, viešbučiuose, muziejuose, renginiuose ir skatintų darbo vietų kūrimąsi. „airBaltic“ per metus sulaukė apie 700 žiniasklaidos atstovų, kurie parengė 15000 publikacijų visame pasaulyje. Oro bendrovė taip pat tapo viena iš 10 oro bendrovių, labiausiai bendraujančių virtualiuose socialiniuose tinkluose. Publikacijos ir bendravimas internete paskatino atkreipti pasaulio dėmesį į Baltijos šalis“, – sakė „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda. Jo teigimu, „airBaltic“ yra suinteresuota ir toliau bendradarbiauti su užsienio žiniasklaida, tačiau tikisi didesnės iniciatyvos iš užsienyje veikiančių Lietuvos turizmo informacijos centrų, Turizmo departamento bei kitų Lietuvos turizmu besirūpinančių institucijų.
Daugiausia žiniasklaidos atstovų oro bendrovė sulaukė iš Rusijos (22 proc.), Vokietijos (14 proc.), Suomijos (11 proc.) ir Švedijos (9 proc.). Taip pat atvyko žurnalistų iš Danijos, Izraelio, Kanados, Kinijos, Australijos, JAV, Didžiosios Britanijos ir kitų šalių. Žiniasklaida, keliavusi su „airBaltic“ ir aplankiusi oro bendrovės siūlomas kryptis, atstovavo daugelį pasaulyje pripažintų pavadinimų: „Die Welt“, „The New York Times”, „The Daily Telegraph“, „Handelsblatt“, CNN Traveller, „Forbes“, „Airliner World“, „Air Transport World“, „Borsen“, „Metro“, „Elle“, GQ, „Itartass“.
Šiuo metu oro bendrovė vykdo skrydžius daugiau kaip į 80 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų.