Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves

Nuo kitų metų įsigaliojant alkoholio reklamos draudimui, alkoholio gamintojai veikiausiai sutelks dėmesį į prekybos vietas, restoranus bei kavines. Tačiau neabejojama, kad šios investicijos ir nealkoholinių prekių ženklų reklamos biudžetai kartu sudėjus neviršys iki šiol tam skirtų sumų, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Įspėjimas
Įspėjimas / Photos.com nuotr.

„Šią vasarą žiniasklaidoje ir ypač lauko reklamoje itin padaugėjo nealkoholinių produktų reklamos, tai galėtų būti alternatyva prarandamiems reklamos biudžetams dėl alkoholio reklamos draudimo“, – teigia tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Bet, pasak G.Juronienės, kol kas nealkoholinių gėrimų reklamos mastas dar menkas. Per šių metų sausį-rugpjūtį jis tesiekė 0,2 proc., lauko reklamoje – 2 proc. visų reklamos išlaidų.

Dienraščio teigimu, skaičiuojama, kad dėl alkoholio reklamos draudimo žiniasklaida praras maždaug 3 proc. reklamos pajamų arba apie 5-7 mln. eurų. Iš jų daugiausia alkoholio reklamos šiandien tenka televizijai, taip pat internetui, lauko reklamai, spaudai. Vis dėlto didžiausius nuostolius kitąmet pajus lauko reklamos agentūros, portalai ir žurnalų leidėjai.

BNS primena, kad kovojant su paplitusiu alkoholio vartojimu nuo kitų metų Lietuvoje uždraudžiama alkoholioreklama, nuo 18 iki 20 metų keliamas amžius, kada galima jo įsigyti, ir trumpinamas pardavimo laikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius