-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alkoholio verslas užsienio rinkose didina reklamos apimtis

Šalies verslininkai neslepia užsienio rinkose didinantys reklamos apimtį arba besiimantys dar radikalesnių sprendimų – leidinius planuoja anglų kalba, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė
Parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pasak „MV Group Production“, kuriai priklauso trys alkoholinių gėrimų gamyklos „Stumbras“, „Alka“ ir „Anykščių vynas“, generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, šiemet, palyginti su praėjusiais metais, investicijos į rinkodara užsienyje dvigubėja, o su užpernai – trigubėja.

2019-2020 metais investicijos į valdomų prekių ženklų rinkodarą užsienyje kasmet augs maždaug po 30 proc.

Didžiausią prioritetą tarp užsienio šalių bendrovė skiria kaimynų rinkoms, Latvijai ir Estijai, taip pat Jungtinei Karalystei, Ukrainai, Lenkijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius