Per pirmąjį pusmetį uždirbtas mažesnes pajamas lėmė ne tik sumažėję įrangos, ypač nešiojamųjų kompiuterių, pardavimai, bet ir stipriai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, mažėjusios balso paslaugų kainos.
Kaip teigiama bendrovės išplatintame pranešime, jos atsispindi „Omnitel“ pasiūlytuose „Asmeniniuose“ mokėjimo planuose, suteikiant vartotojui daugiau paslaugų. Tai, kad „Omnitel“ vartotojai šią galimybę išnaudoja, rodo labai išaugęs balso paslaugų vartojimas – palyginti su pirmuoju 2008 metų pusmečiu, „Omnitel“ vartotojai inicijavo net 11 proc. daugiau pokalbių minučių.
Bendrovės klientų skaičius išlieka stabilus, apie 2 mln. (2009 metų pirmojo pusmečio pabaigoje jis sudarė 1 mln. 988 tūkst., prieš metus – 1 mln. 964 tūkst.)).
Pranešama, kad „Omnitel“ pavyko pasiekti planuotą EBITDA maržą. 2009 metų pirmąjį pusmetį ji sudarė 33 proc. (2009 metų pirmąjį ketvirtį ji buvo 32,4 proc., o tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu – 35,65 proc.).