Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didmiesčių gyventojai 2009–2010-uosius laiko sunkiausiais per visą dvidešimtmetį

Dviem penktadaliams Lietuvos didmiesčių gyventojų pastarąjį dvidešimtmetį sunkiausi buvo 2009–2010 metai, dar panašiai tiek didžiausių sunkumų tikisi artimiausiu metu.
Centai
Piniginė / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Kaip paaiškėjo iš savaitraščio „Veidas“ užsakymu atliktos naujausios sociologinės apklausos, 1990–2008 metai ypač sunkūs buvo gana mažai daliai – tik 3,6 proc. – respondentų.

2009–2010 metus sunkiais įvardijo 42,4 proc. apklausos dalyvių, o 41,8 proc. pareiškė maną, kad didžiausi sunkumai tik artėja.

5,2 proc. apklausos dalyvių atsakė, kad jiems nė vieni metai nebuvo ypač sunkūs, 5,8 proc. – kad 2006–2008 metai, o 2,4 proc. – kad 1990–1993-ieji.

2002–2005 metus sunkiais apibūdino 0,2 proc. apklaustųjų, 2011-uosius ir 1994–1996-uosius – po 0,4 proc., 1997–2001-uosius – 0,6 proc. respondentų.

Apklausos dalyvių nuomone, Lietuvoje labiausiai neadekvačiai išpūstos yra maisto produktų kainos. Maisto produktus išskyrė 80,6 proc. visų respondentų, bet daug apklaustųjų minėjo ir šildymą, degalus, taip pat drabužius bei avalynę.

Išpūstomis šildymo kainas laiko 69,8 proc. apklaustųjų didmiesčių gyventojų, degalų – 54,8 proc., drabužių ir avalynės – 23,2 proc., vaikiškų prekių – 13,2 proc.

Kad alkoholio ir tabako kainos išpūstos, įsitikinę 6,2 proc. apklausos dalyvių, paslaugų – 5,4 proc., buitinės technikos – 0,4 proc.,

3 proc. respondentų sakė maną, kad visos kainos yra išpūstos.

Lietuvos didžiųjų miestų 500 gyventojų apklausą rugpjūčio 15–17 dienomis žurnalo „Veidas“ užsakymu atliko rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Prime consulting“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius