„Iš tiesų mūsų veiksmai dabar į tai ir orientuoti, “Rail Baltica„ tiesiant ant senos vėžės vietoj 2mlrd. litų, ji galėtų kainuoti 800 mln. litų. Iš ES tikimės gauti 27 proc. finansavimo, dėl to kitą savaitę vykstame derėtis su ES pareigūnais“, – dienraščiams „Vilniaus diena“ ir „Kauno diena“ sakė E.Masiulis.
E.Masiulis skaičiavo, kad iš ES fondų gavus apie 200 mln. litų, likusią dalį turėtų pavykti sukrapštyti patiems. „Aišku, biudžete tam pinigų nerastume, tačiau dalį galėtų įnešti „Lietuvos geležinkeliai“, dalį galėtume skolintis iš Europos investicijų banko, dalį pinigų būtų galima gauti iš Sanglaudos fondų, kuriuose pinigai numatyti, tačiau neišnaudojami“, – sakė ministras.
Tuo tarpu Estijos į Europos Komisiją deleguotas transporto komisaras Siimas Kallas penktadienį pareiškė, jog tikimybė, kad Europos Sąjunga finansuos Baltijos šalių europinės geležinkelio vėžės projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą, yra menka.