-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 09 09 /10:49

Elektros ir dujų vartotojams teks įsiminti naują pavadinimą: „Lietuvos energija“ virsta „Ignitis“

Į plėtrą užsienyje besidairanti valstybės valdoma grupė „Lietuvos energija“ nuo šiandien vadinasi „Ignitis grupė“, atitinkamai koreguojami ir valdomų įmonių pavadinimai. Tikimasi, kad bendras pavadinimas padės sutaupyti lėšų reklamai, be to, jis leis sėkmingiau konkuruoti.
Darius Maikštėnas
"Ignitis grupės" vadovas Darius Maikštėnas / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Ignitis grupė“ pirmadienį pakeitė ir savo interneto svetaines. Elektros ir dujų vartotojams aktualiausia – ignitis.lt, čia pateikiama informacija apie mokėjimus už elektrą ar dujas.

„Lietuvos energijos tiekimo“ klientams sąskaitas nuo šiol išrašys „Ignitis“, šią bendrovę reikės pasirinkti ir kaip įmokų surinkėją, mokant už elektros energiją ar gamtines dujas.

Tačiau klientams pasirašyti naujų sutarčių ar atlikti kitų veiksmų nereikia – visos sutartys automatiškai pratęsiamos su bendrove „Ignitis“.

D.Maikštėnas tikina, kad „Ignitis“ liberalizuojant elektros rinką bus ir nepriklausomas tiekėjas privatiems elektros vartotojams.

Arno Strumilos / 15min nuotr./„Ignitis“
Arno Strumilos / 15min nuotr./„Ignitis“

Pavadinimą keičia dėl efektyvumo ir užsienio

„Ignitis grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Darius Maikštėnas patikina, kad pavadinimo pokyčio priežastys yra trys.

Pirmoji – siekis efektyviau naudoti lėšas ir konsoliduoti daugiau negu 14 grupėje valdomų prekės ženklų ir pavadinimų į vieną lengvai Lietuvoje ir užsienyje suprantamą prekės ženklą. Antroji priežastis yra patogumas klientams – jiems nebereikės kreiptis į skirtingas bendroves, o visas svarbiausias energetikos paslaugas teiksime iš vienų – „Ignitis“ – rankų.

Trečioji priežastis – siekis sulaužyti monopolinį įvaizdį ir sėkmingai konkuruoti rinkoje.

D.Maikštėnas patikina, kad sprendimas priimtas įvertinus tai, kad ateityje ketinama pusę investicijų ir veiklos orientuoti į užsienį.

Arno Strumilos / 15min nuotr./Darius Maikštėnas
Arno Strumilos / 15min nuotr./Darius Maikštėnas

„Jei veikiame ne tik Lietuvoje, turime dideles investicijas užsienyje, tai tas vardas turi būti suprantamas, modernus, ir visiems priimtinas užsienyje. Tai nebuvo lengvas sprendimas, psichologiškai buvo labai daug susijusių ir su įmonės pavadinimu „Lietuvos energija“, ir istorija“, – kalba D.Maikštėnas.

Pasak D.Maikštėno, „Ignitis“ šiemet pirmą pusmetį uždirbo 4 kartus daugiau pajamų užsienio rinkose, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus – 175,7 mln. eurų. Pasak vadovo, plėtra toliau tęsis ir ji bus „materialiai svarbi ir prasminga“.

Nuo rugsėjo 6 dienos „Lietuvos energija“ vadinasi „Ignitis grupe“, „Lietuvos energijos tiekimas“ tapo „Ignitis“, „Lietuvos energijos gamybos“ pavadinimas pakeistas į „Ignitis gamyba“, o „Lietuvos energija renewables“ – į „Ignitis renewables“. Tarptautinėse rinkose grupė taip pat veiks „Ignitis“ prekės ženklu. Tuo metu „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) pavadinimas nesikeis.

„ESO misija išlieka ne tik vystyti elektros tinklus, bet taip pat jis turi užtikrinti teisingą konkurenciją prieš visą visuomenę, prieš visus nepriklausomus tiekėjus“, – teigia D.Maikštėnas.

Grupės vadovas vertina, kad pavadinimo pokyčiu įprasminamas išsivadavimas iš monopolio, daugiau galios ir pasirinkimų suteikiant vartotojams.

„Kaip kažkada išnyko „Lietuvos kuro“ arba „Lietuvos telekomo“ monopoliai, taip ir „Lietuvos energijos“ monopolis neturi ateities. Mes jau neatpažįstamai pasikeitėme, konkuruojame tarptautinėse rinkose, esame pasiruošę rimtai konkuruoti Lietuvoje, todėl turime išsivaduoti iš postsovietinio valstybinio monopolinio įvaizdžio“, – pranešime teigia D.Maikštėnas.

„Ignitis“ logotipe atsispindi keturios pagrindinės grupės veiklos: strateginė gamyba, žalioji gamyba, skirstymas ir komercija.

Arno Strumilos / 15min nuotr./Darius Maikštėnas
Arno Strumilos / 15min nuotr./Darius Maikštėnas

Prekės ženklo kūrimo partnerė įmonė „Be&Do“ pasirinkta dar 2018 metais, jai už logotipo sukūrimą sumokėta 3 tūkst. eurų, rašo BNS.

„Kol veikiame pagrinde didmeninėse rinkose, mums neriekia investuoti didelių lėšų į vartotojus nukreiptą komunikaciją. Tai gali būti ateities etapų reikalas. (…) Papildomų lėšų nėra išskirta. Visas komunikacijos biudžetas neaugo. Mes optimizuodami 14 į vieną, ieškodami sumanesnių sprendimų, kaip organizuoti gamybą, kaip organizuoti media planavimą, radome sprendimų biudžeto nedidinti“, – D.Maikštėnas tikino, kad pavadinimo keitimas daug nekainuoja.

Dalyvaus VERT aukcione

"Ignitis grupės" atstovai patvirtino, kad planuojama dalyvauti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) paskelbtame pirmajame technologiškai neutraliame aukcionąe atsinaujinančiai energetikai remti - jame gali varžytis saulės, vėjo, biodujų ar biomasės technologijos.

15min kalbintas energetikos ekspertas anksčiau vertino, kad aukcionas didelio susidomėjimo gali nesulaukti dėl didelių apribojimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius