Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Eugenijus Gentvilas: keleivių terminale turėtų dirbti ne tik „DFDS Seaways“

„Klaipėdos keleivių ir krovinių terminale (KKKT) turėtų dirbti daugiau konkuruojančių bendrovių ir ne tik jame planuojanti įsikurti laivybos įmonė „DFDS Seaways“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.
Šiuo metu iš Klaipėdos keltu galima pasiekti Švediją, Vokietiją.
"Lisco Patria". / "DFDS Seaways" nuotr.

„Tikslas būtų, kad Klaipėdos uoste dirbtų kelios laivybos bendrovės – tuomet jos iš dalies konkuruotų ir neleistų sukelti tarifų monopolį turinčiai bendrovei. „DFDS Seaways“ vadovai Danijoje tvirtina čia neįžvelgiantys didelio pavojaus, žinoma, jei naujos bendrovės neatidarinėtų linijų į tuos pačius uostus, kas mažai tikėtina“, – interviu savaitraščiui „Veidas“ teigė E.Gentvilas.

Anot jo, tik „DFDS Seaways“ atstovai Lietuvoje skleidžia informaciją, kad Klaipėdoje kitai laivybos bendrovei vargiai atsirastų vietos.

„Galvojant apie valstybės strateginį uždavinį užtikrinti konkurenciją laivybos srityje, ir buvo nuspręsta statyti Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą. Bet šių metų vasarį KKKT vadovas Benediktas Petrauskas netikėtai pareiškė, kad prie statomų krantinių įsikurs „DFDS Seavvays“. Bet negi 112,5 mln. litų investuojame tam, kad „DFDS Seaways“ pagerintume veiklos sąlygas?“ – tvirtino uosto direkcijos vadovas.

E.Gentvilas teigė, jog netrukus bus skelbiamas keliasdešimties milijonų litų vertės tarptautinis konkursas Kairių gatvės rekonstrukcijai – ši gatvė veda į Jūrų perkėlos terminalą.

Uosto direkcijos vadovas teigė, jog valstybės investuotos lėšos neturėtų būti „dykai“ perleidžiamos privačioms įmonėms.

„Be to, naujieji akcininkai galėtų pareikšti, kad jiems nereikia keleivių terminalo, jie norėtų naudoti šias krantines, pavyzdžiui, konteinerių krovai – juk panašiai jau buvo nutikę „Klaipėdos Smeltėje“. Nėra jokios garantijos, kad tai nepasikartos, todėl kategoriškai reikalausiu akcininkų įsipareigojimų. Tikiu jų padorumu, bet privalau apsaugoti valstybės investicijas. Dvišalė sutartis kaip tik ir numatytų, kad atėjus naujam akcininkui terminalo veiklos profilis nesikeistų“, – kalbėjo E.Gentvilas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius