„Smagu, kad Vilnius ir mūsų asociacija tampa regioniniu Baltijos ir Šiaurės šalių mados centru, o siekis permesti tiltą tarp Rytų ir vakarų – realybe“, – kalbėjo Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos generalinis direktorius Gediminas Viškelis.
Forumo dalyvių sąraše maždaug dvi dešimtys gamintojų: pusė jų lietuviškų prekių ženklų atstovai, kita pusė – Baltijos jūros šalių ir Didžiosios Britanijos kompanijos. Iš Rusijos atvyksta apie 20 pirkėjų – didmenininkai ir mažmeniniai prekybos tinklai.
Greta jau žinomų „Omitekso“ ženklų „Natali Silhouette“ ir „Thermowave“, įmonės „Rožė“ kolekcijų bei „Utenos trikotažo“ drabužių, pirkėjams prisistatys ir kiek mažiau žinomi prekių ženklai „D.efect“ ir „Introstyle“.