Dabar populiaru
Publikuota: 2018 gegužės 28d. 05:42

Galvojo, kad naudojasi „Revolut“ paslauga nemokamai – liko su skolomis

Tuščios kišenės
123RF.com nuotr. / Tuščios kišenės

Nemokama paslauga susiviliojęs „Revolut“ klientas po keturių mėnesių atrado, kad yra bendrovei skolingas 24 eurus. 4 mėnesius jis buvo įsitikinęs, kad bendrovė pati turėtų nutraukti sutartį, ir jokių mokėjimų netaikyti. Tačiau „Revolut“ aiškina, kad skolas sieks atgauti. Gyventojai turėtų būti apdairūs: nemokamai išbandyti paslaugas siūlo ir „Spotify“, „Netflix“, „Amazon Prime“ ar kitų populiarų paslaugų tiekėjai, tačiau vėliau sutartys automatiškai prasitęsia ir jų nenutraukus mokėti tenka.

15min skaitytojas Gediminas pernai gruodį užsisakė „Revolut Premium“ paslaugą, kuri įprastai kainuoja 8 eurus per mėnesį.

„Vyksta įdomus pasipelnymas iš „Revolut“ kompanijos. Situacija tokia: gruodžio mėn. „Revolut“ pasiūlė išbandyti „Premium“ narystę 30 dienų nemokamai. Nutariau išmėginti narystę. Kadangi daug „Revolut“ nesinaudoju, buvo įdomu, ką ji suteikia. Maniau, kad jokių problemų dėl to nekils ir pasibaigus 30 dienų periodui narystė nutrūks. Tačiau šiandien, praėjus 4 mėnesiams, gaunu žinutę, kad mano „Revolut“ balansas neigiamas -23,97 Eur“, – stebisi Gediminas.

Jam buvo staigmena, kad narystė pratęsiama automatiškai. Dar didesnė staigmena – narystės įsipareigojimai skaičiuojami ir „į minusą“.

„Ir dar norint nutraukti narystę privalai padengti minusinį balansą. Kol nepadengsi balanso, narystė toliau tęsis. Manau, kad čia apiplėšimas ir sukčiavimas aukščiausiu lygiu“, – piktinasi vyriškis.

Jis pateikia ir įrodymą – savo susirašinėjimą su „Revolut“ klientų aptarnavimo specialistais.

„Atkreipkite dėmesį, kad jūsų „Premium“ planas yra metinė sutartis su mėnesiniais mokėjimais. Buvo skirtas 14 dienų laikotarpis atšaukti narystę be jokių mokesčių. Pagal sutarties sąlygas, jūs sutikote su mėnesiniais mokėjimais“, – jam aiškina klientų aptarnavimo specialistas.

Papildomai už ankstyvą terminuotos sutarties nutraukimą imamas papildomas 16 eurų mokestis. Iš tiesų konsultantas atsisakė sutartį nutraukti, kol nebus padengtas neigiamas balansas.

15min skaitytojo nuotr./„Revolut“ ir kliento susirašinėjimas
15min skaitytojo nuotr./„Revolut“ ir kliento susirašinėjimas

„Galime tai padaryti nedelsiant, tačiau neigiamas balansas turi būti padengtas ir 16 eurų nutraukimo įkainis už išankstinį „Premium“ plano nutraukimą turi būti padengtas iš jūsų pusės“, – Gediminui aiškina specialistas.

Užsisakant metinę narystę „Revolut“ siūlo 14 proc. nuolaidą, tačiau apie nutraukimo įkainį iškart neinformuoja – jo reikia ieškoti sutarties sąlygose. O šios sąlygos pateikiamos smulkiu šriftu tik pradedant narystės užsakymą.

„Revolut“ nuotr./„Revolut Premium“ paslaugos užsakymas
„Revolut“ nuotr./„Revolut Premium“ paslaugos užsakymas

Revolut“: reikia laikytis nurodytų sąlygų

15min kreipėsi į „Revolut“ bendrovę dėl paaiškinimo, kaip pinigų neturintis klientas virto skolininku. Tačiau bendrovė patikina, kad sutarties sąlygų teks laikytis.

„Mes visada apgailestaujame, kai mūsų klientai patiria kokių nors nepatogumų. Darome viską, kad naudojimasis „Revolut“ būtų kuo malonesnis ir paprastesnis, tačiau natūralu, kad kaip ir bet kuris paslaugų teikėjas, turime nustatę tam tikras paslaugų ir produktų naudojimosi sąlygas.

Visos jos visada aiškiai komunikuojamos – stengiamės kiek įmanoma daugiau esminės informacijos pateikti pačioje programėlėje, tačiau ieškantys išsamesnių atsakymų viską gali rasti mūsų svetainėje“, – teigia „Revolut“ viešųjų ryšių ir bendruomenės atstovė Ieva Elvyra Kazakevičiūtė.

Anot jos, kaskart prieš patvirtinant „Revolut Premium“ plano užsakymą, klientas yra dar kartą įspėjamas, kad tai yra 12-os mėnesių sutartis, kurios sąlygos detaliai išdėstomos sąlygose ir nuostatuose (tarp jų – ir plano nutraukimo sąlygos).

„Revolut“ nuotr./Lietuvoje siūlys atlyginimus pervesti į „Revolut“ sąskaitas
„Revolut“ nuotr./Lietuvoje siūlys atlyginimus pervesti į „Revolut“ sąskaitas

„Net kai pirmas mėnuo ir buvo siūlomas nemokamam pasibandymui, niekur nesuteikėme jokios užuominos apie tai, kad užsakymas galios tik mėnesį, ar bus automatiškai nutrauktas, ir tai yra gana įprasta pasaulinė tokių sutarčių praktika. Be to, dabar „Revolut“ programėlė veikia ir lietuviškai, tad tikimės, kad tai padės išspręsti dalį problemų, kylančių iki galo neišsiaiškinus pasiūlymų sąlygų“, – sako bendrovės atstovė.

Ji patikina, kad „Revolut“ programėlė siunčia pranešimus apie kiekvieną atsiskaitymą kortele ar atliktą operaciją. Tačiau, jei asmuo pasirenka išjungti šiuos pranešimus, galimybė laiku pastebėti vykstančius mokėjimus, ypač, jei programėle naudojamasi retai, smarkiai sumažėja.

„Kai klientas kreipiasi su kokia nors problema į mus, kiekvieną atvejį sprendžiame individualiai, tačiau dvylikos mėnesių „Revolut Premium“ sutartis yra dviejų pusių susitarimas laikytis jame nurodytų sąlygų“, – sako „Revolut“ atstovė.

Keis tvarką – pasiekus „minusą“ paslaugas nutrauks

I.E.Kazakevičiūtė teigia, kad vis tik „Revolut“ imsis vienašališkai nutraukinėti paslaugų sutartis, jei sąskaitos tampa „minusinėmis“.

„Iki šiol rėmėmės logika, kad „Revolut Premium“ plano įsigijimas, kuris metams kainuoja beveik 100 eurų, aktualus aktyviems kortelės ir sąskaitos naudotojams, kuriems kaina atsiperka kartu su plano privalumais. Tokiu atveju logiška, kad mokestis už planą kiekvieną mėnesį yra nuskaitomas automatiškai. Kadangi šiuo metu „Revolut“ yra išankstinio papildymo kortelė, būna, kad net ir ištikimiausi klientai priartėja prie nulinio balanso“, – aiškina ji.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Tuščia piniginė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Tuščia piniginė

Artimiausiomis dienomis, pasak I.E.Kazakevičiūtės, startuos nauja programėlės veikimo logika, pagal kurią sąskaitos su neigiamu balansu po 30 dienų bus uždaromos automatiškai.

„Jei mokamą paslaugą būtų galima nutraukti nepadengus įsiskolinimo, kyla pagrįsta baimė, kad daugėtų piktnaudžiavimo atvejų“, – sako „Revolut“ atstovė.

Anot jos, 14 dienų nutraukimo terminas skirtas tiems klientams, kurie planą pasirinko netyčia, galbūt nesupratę anglų kalba pateikiamo turinio.

„Galime pagrįstai tikėtis, kad programėlei pradėjus veikti lietuvių kalba, tokių netyčinių atvejų dar labiau sumažės. Visais atvejais stengiamės situaciją spręsti kliento naudai, visada pabrėžiame, kad mums svarbus bendravimas su vartotojais, svarbi jų nuomonė ir grįžtamasis ryšys, bet turime užtikrinti ir tvaraus verslo kūrimą, kuris nepaliktų spragų sukčiavimui ar piktnaudžiavimui“, – klientui amnestijos nežada „Revolut“ atstovė.

Bent mėnesį, o retkarčiais ir ilgiau nemokamai paslaugas siūlo išbandyti daug pasaulio kompanijų, tokių kaip „Amazon Prime“, „Netflix“, „Spotify“ ar kitos. Tačiau pasibaigus nemokamam paslaugų teikimo laikotarpiui paslaugos automatiškai pratęsiamos ir tuomet taikomi įprasti įkainiai, kurie automatiškai nuskaičiuojami iš mokėjimo kortelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

03:38
07:04
00:24

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką