Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

H&M pardavimai gruodį padidėjo 15 proc.

Švedijos drabužių mažmenininkės „Hennes & Mauritz (H&M) bendri pardavimai, įskaitant PVM, gruodį, palyginti su tuo pat mėnesiu metais anksčiau, padidėjo 15 procentų.
Drabužių parduotuvėje
H&M parduotuvėje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Pardavimai H&M

Pardavimai, apskaičiuoti vietos valiutomis, buvo šiek tiek didesni, negu prognozuota, pranešė įmonė.

Bendras parduotuvių skaičius, 2013 metų pabaigoje siekęs 3,176 tūkst., iki 2014 metų pabaigos padidėjo iki 3,537 tūkstančio.

H&M įsteigta Švedijoje 1947 metais. Pagal savo verslo koncepciją įmonė siekia siūlyti madingus ir kokybiškus drabužius už geriausią kainą. Be H&M, grupei priklauso ženklai COS, „Monki“, „Weekday“, „Cheap Monday“, „& Other Stories“ ir „H&M Home“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius