Anot bendrovės, išparduotuvių kultūra dar tik formuojasi, steigiamos pavienės nedidelės atskirų prekių ženklų išparduotuvės, kurių plotas dažniausiai siekia iki 150 kvadratinių metrų, rašo „Verslo žinios.“ Tuo tarpu bendrovės Konsultacijų ir analizės departamento vadovas Benediktas Janušonis teigia, kad visame pasaulyje išparduotuvių rinkos žaidėjais vadinami dideli specializuoti centrai. Jo teigimu, Lietuvoje tokią koncepciją kol kas plėtoja tik „Ogmios“ grupė. Jis teigia, kad Lietuvoje kol kas neužpildyta didelių išparduotuvių centrų niša, o laikas tokiam verslui yra itin palankus.
Tuo tarpu „Ogmios“ įmonių grupės ekonomikos direktorė Viktorija Radzevičienė teigia, kad, jos manymu, per artimiausius trejus metus Lietuvoje neatsiras stipraus gamintojų išparduotuvių centro.
Ši įmonė valdo porą išparduotuvių centrų – „Parką“ Vilniuje ir „Brukliną“ Šiauliuose. Ji teigia, kad abu išparduotuvių centrai bus tobulinami, plečiami, bet naujų centrų steigti neketinama. Moteris sako, kad tam Lietuvoje nėra poreikio, nes esami centrai aptarnauja ne miestą, o regioną. V.Radezevičienės teigimu, išparduotuvės klientas yra racionalus vertybių medžiotojas, gaunantis vidutines ar kiek aukštesnes pajamas, nemėgstantis žiemą pirkti basučių.