Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kam apsimokėjo Lietuvos krepšininkų pralaimėjimas

Tikru košmaru krepšininkams ir sirgaliams virtęs Europos krepšinio čempionatas nebuvo jau toks prastas verslininkams. Jų prieš renginį paskelbtos akcijos buvo pelningos, nors vilčių turėta daugiau.
Krepšinio milžinų dvikova dėl išlikimo
Krepšinio milžinų dvikova dėl išlikimo / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dienraštis „Kauno diena“ teigia, kad šių metų Europos vyrų krepšinio čempionatas Lenkijoje įrodė, kad verslininkai tampa visų su krepšiniu susijusių renginių nugalėtojais, net tuomet, kai patys Lietuvos krepšininkai triuškinamai pralaimi.

Nuo liepos iki pat čempionato pradžios jau tradicinį "Krepšinio indėlį" gyventojams padėti siūlęs "DnB Nord" bankas surinko per 45 mln. litų. bankas panašią akciją šiemet siūlė jau ketvirtus metus iš eilės. Už kiekvieną sportininkų pergalę bankas siūlė indėlio palūkanas didinti iki 0,2 proc. punkto. Tačiau mokėti papildomų palūkanų bankui beveik nereikės, nes lietuviai laimėjo tik prieš Bulgariją.

Šių metų čempionate ne ką prasčiau pasirodė ir bendrovės „Orlen Lietuva“ rinkodaros komanda.

Ji siūlė degalinėse piltis bent 20 l bendrovės prekės ženklu pažymėtų šiek tiek brangesnių, nei įprasti, degalų "Verva" ir laimėti kelionę į Europos krepšinio čempionatą bei krepšinio sirgalių atributikos.

Po nesėkmingų Lietuvos rinktinės rungtynių pirmame čempionato etape naftos bendrovės reklamos dingo iš televizijos ekranų ir spaudos puslapių. Tačiau naftos koncerno generalinio direktoriaus pavaduotojo Sauliaus Žilėno teigimu, paskelbus akciją "Pirmyn, ereliai", degalų "Verva" pardavimas, palyginti su laikotarpiu, kai akcija nevyksta, ūgtelėjo maždaug ketvirtadaliu.

Pirkėjus kvietimais į krepšinio čempionatą viliojęs prekybos tinklas "Iki" taip pat galėjo džiaugtis kiek padidėjusia apyvarta. Prekybos tinklas organizavo akciją su vienu sulčių gamintoju.

Šių sulčių pardavimas padidėjo penktadaliu, dar nepasibaigus akcijai pranešė "Iki" parduotuvių tinklo atstovas ryšiams su visuomene Valdas Lopeta.

Nesėkmingu čempionatu šiek tiek nusivylė prekybos buitine technika tinklas "Elektromarkt", pirkėjų antplūdžio sulaukęs tik prieš sporto renginį. Už kiekvieną lietuvių pergalę bendrovė žadėjo pirkėjams grąžinti po 11 proc. per akciją įsigytų prekių kainos. Bendrovės atstovų teigimu, į akciją įtrauktų televizorių pardavimas prieš prasidedant čempionatui šoktelėjo maždaug du kartus. „Po keleto pralaimėtų rungtynių pardavimas grįžo į tokį lygį, koks buvo prieš paskelbiant akciją", – dienraščiui sakė bendrovės "Elektromarktas" rinkodaros direktorius Irmantas Viliūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius