Vėliau nauja laivų priėmimo vieta liktų naftos terminalo reikmėms, penktadienį rašo „Lietuvos žinios“.
„Klaipėdos nafta“ nekuria didelių planų, kaip didinti technologinį pajėgumą, tačiau dėl krovos saugumo jau ne vienerius metus prašo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos įrengti dar vieną, vadinamąją nulinę, krantinę, teigia „Klaipėdos naftos“ technikos direktorius Gediminas Vitkauskas. Įmonė šiuo metu naudojasi dviem krantinėmis, antroji apkrauta maksimaliai – 80 procentų. Dar dažnesnis laivų priėmimas ten gali grėsti avarijomis.
Pasak „Klaipėdos naftos“ specialisto Alvydo Smagurio, aplinkosaugos ir priešgaisrinės saugos sistemoms modernizuoti kasmet skiriama po 20-25 mln. litų. Šiuo metu 4 seni rezervuarai keičiami dviem dideliais, kurie turės „plaukiojančius“ stogus, produktų garai nepateks į orą. Sumontavus rekuperatorių virš pirmųjų dviejų iškrovimo estakadų iš jų nebesklis nemalonūs kvapai.
Šiuo metu Amerikoje gaminama ir vasarą bus pristatyta specialiai sukonstruota, atrinkta iš 4 variantų, galinga garų surinkimo įranga, kuri kainuos per 7 mln. litų.