Iki vasaros vidurio numatoma užbaigti dugno valymo darbus ir padidinti uosto grimzlę. Tai pat ketinama išnaudoti plėtros galimybes žemyninėje dalyje, o ateityje plėstis jūroje, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Galime būti drąsūs dėl pirmojo pusmečio rezultatų, nes žinome eksportuotojų susitarimus, bet kaip bus toliau, atsakyti negaliu, nes daug kas priklauso nuo krovinių siuntėjų ir gavėjų susitarimų“, – komentuodamas šių metų perspektyvas teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Anot jo, Klaipėdos uostas žiemą neužšąla. Šią žiemą šiauriau esančiuose uostuose krovinių gabenimo savikaina gerokai išaugo, todėl jei ir kitąmet bus šalta žiema, krovinių siuntėjai didesnį jų srautą gali nukreipti į Klaipėdą.
„Kuo įvairesnis krovinių spektras, tuo lengviau atlaikyti pasaulinių rinkų pokyčius. Mūsų uoste vienos rūšies kroviniai neviršija 30 proc., Ventspilyje 70 proc. krovos sudaro naftos produktai, Rygoje apie 55 proc. – anglys“, – sakė E.Gentvilas.
Uosto direkcija artimiausiu metu ketina paskelbti prieplaukos jūroje galimybių studijos konkursą. Prie jo galėtų švartuotis „Baltmax“ tipo laivai.
„Uostas turi galvoti apie išėjimą į atvirą jūrą, bet turi išnaudoti ir visą potencialą, kuris yra žemyninėje dalyje ir įžvelgiu čia rezervų“, – tvirtino E.Gentvilas. Vyriausybė yra įpareigojusi uosto direkciją iki kitų metų vidurio parengti ilgalaikę uosto plėtros programą iki 2030 metų.