Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos uostas tirs maksimalius galimus parametrus

Klaipėdos jūrų uosto direkcija skaičiuoja, kad dabartinis vidinio uosto maksimalus pajėgumas yra 51,1 mln. tonų, o įgyvendinus visus šiuo metu jame pradėtus infrastruktūros projektus pasiektų 63,7 mln. tonų.
Klaipėdos uoste šiais metais krovos apimtys mažėjo, palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
Klaipėdos uostas / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Uosto direkcija vertins, kiek dar vidinį uostą įmanoma tobulinti ateityje, rašo savaitraštis „Veidas“.

„Kad tai sužinotume, ketiname rengti galimybių studiją dėl maksimalių Klaipėdos uosto akvatorijos parametrų. Pirma studijos dalis atsakys, kiek uostą galima plėsti ir gilinti nesiimant kompensacinių priemonių, antra – imantis tokių priemonių, pavyzdžiui, Kuršių nerijos krantų tvirtinimo. Tuomet bus galima skaičiuoti, kurios tokių priemonių ekonomiškai atsipirktų“, – sakė Uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.

Šiemet atliekami stambiausios apimties Klaipėdos uosto istorijoje laivybos kanalo gilinimo ir platinimo darbai, kuriuos atlieka Olandijos bendrovė „Van Oord Dredging and Marine Contractors“. Įvykdžius sutarties sąlygas vidinis laivybos kanalas praplatės iki 150 metrų (dabar yra 120 metrų) ir centrinėje akvatorijos dalyje pasieks 14,5 metro gylį. Malkų įlanką iki 13 metrų numatoma gilinti vėliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius