Uosto direkcija vertins, kiek dar vidinį uostą įmanoma tobulinti ateityje, rašo savaitraštis „Veidas“.
„Kad tai sužinotume, ketiname rengti galimybių studiją dėl maksimalių Klaipėdos uosto akvatorijos parametrų. Pirma studijos dalis atsakys, kiek uostą galima plėsti ir gilinti nesiimant kompensacinių priemonių, antra – imantis tokių priemonių, pavyzdžiui, Kuršių nerijos krantų tvirtinimo. Tuomet bus galima skaičiuoti, kurios tokių priemonių ekonomiškai atsipirktų“, – sakė Uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.
Šiemet atliekami stambiausios apimties Klaipėdos uosto istorijoje laivybos kanalo gilinimo ir platinimo darbai, kuriuos atlieka Olandijos bendrovė „Van Oord Dredging and Marine Contractors“. Įvykdžius sutarties sąlygas vidinis laivybos kanalas praplatės iki 150 metrų (dabar yra 120 metrų) ir centrinėje akvatorijos dalyje pasieks 14,5 metro gylį. Malkų įlanką iki 13 metrų numatoma gilinti vėliau.