„Lietuvos geležinkeliai" (LG) papildomų paslaugų – manevravimo, vagonų pristatymo – įkainius šiemet padidino maždaug 30 proc. , rašo „Verslo žinios“.
„Šiandien neturime galimybių perrašyti sutartis su krovinių siuntėjais ir uosto bendrovės pačios turime padidėjusias paslaugų kainas akumuliuoti į savo sąnaudas. Nuo to kenčia visos bendrovės, o kai kurioms pelningas procesas tampa nuostolingas“, – sakė Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis.
Uosto bendrovės aiškina krovos įkainių nedidinančios jau 2-3 metus.
„Jei jau mūsų kainos tokios netinkamos, uosto bendrovės pačios gali įsigyti šilumvežių tam nedaug sąnaudų reikia - ir atlikti tas paslaugas. Vadinasi, yra kelios alternatyvos“, – aiškino „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas.
Geležinkelininkai tvirtina, kad papildomų paslaugų įkainiai patikslinti, nes paslaugos buvo teikiamos mažesne kaina nei savikaina, o krizės laikotarpiu to sau leisti negali.
Uostininkai nerimauja, kad LG gali peržiūrėti ir padidinti ir krovinių gabenimo tarifus. Tačiau geležinkelininkai teigia kol kas tarifų nedidinantys, nors nuo šių metų pradžios maždaug 8-12 proc. juos pakėlė Rusija, Baltarusija ir kitos kaimyninės šalys.