Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos uosto bendrovės nepatenkintos padidintais geležinkelių įkainiais

Klaipėdos uosto bendrovės piktinasi, kad krovai mažėjant „Lietuvos geležinkeliai“ padidino papildomų paslaugų įkainius.
Uostas
Uostas / Egidijaus Jankausko/15min.lt nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai" (LG) papildomų paslaugų – manevravimo, vagonų pristatymo – įkainius šiemet padidino maždaug 30 proc. , rašo „Verslo žinios“.

„Šiandien neturime galimybių perrašyti sutartis su krovinių siuntėjais ir uosto bendrovės pačios turime padidėjusias paslaugų kainas akumuliuoti į savo sąnaudas. Nuo to kenčia visos bendrovės, o kai kurioms pelningas procesas tampa nuostolingas“, – sakė Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis.

Uosto bendrovės aiškina krovos įkainių nedidinančios jau 2-3 metus.

„Jei jau mūsų kainos tokios netinkamos, uosto bendrovės pačios gali įsigyti šilumvežių tam nedaug sąnaudų reikia - ir atlikti tas paslaugas. Vadinasi, yra kelios alternatyvos“, – aiškino „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas.

Geležinkelininkai tvirtina, kad papildomų paslaugų įkainiai patikslinti, nes paslaugos buvo teikiamos mažesne kaina nei savikaina, o krizės laikotarpiu to sau leisti negali.

Uostininkai nerimauja, kad LG gali peržiūrėti ir padidinti ir krovinių gabenimo tarifus. Tačiau geležinkelininkai teigia kol kas tarifų nedidinantys, nors nuo šių metų pradžios maždaug 8-12 proc. juos pakėlė Rusija, Baltarusija ir kitos kaimyninės šalys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius