Sunkmetį atlaikiusios įmonės tvirtina, kad rinka iš lėto atsigauna, ir viliasi, jog gerėjantys vežimo rezultatai rodo ne laikiną, bet nuoseklų atsigavimą. Šiais metais vežėjai tikisi išlaikyti augimą ir net pagerinti pernykščius rezultatus, rašo „Lietuvos žinios“.
Bendrovės „Evekas“ generalinis direktorius Valdas Miliukas teigė, kad praėję metai buvo neabejotinai geresni nei 2009-ieji. Verslininko skaičiavimu, jų įmonės vežimo apimtis per metus padidėjo apie 15 procentų.
Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ laikinai einantis generalinio sekretoriaus transporto politikai pareigas Algirdas Baranauskas teigė, jog pernai, ypač antroje 2010 metų pusėje, pagerėjimą pajuto daugelis krovinių gabenimo įmonių.
„Viliuosi, kad po dvejų krizės metų blogiausi laikai jau yra praeitis. Pernai iš tikrųjų turėjome daugiau užsakymų, todėl yra vilties, kad ir šie metai bus neblogi. Pastaruoju metu ypač daug krovinių vėl vežama Rytų kryptimi. O Vakarų link situacija dar nėra tokia gera, kaip norėtųsi“, – teigė V.Miliukas.
Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ laikinai einantis generalinio sekretoriaus transporto politikai pareigas Algirdas Baranauskas teigė, jog pernai, ypač antroje 2010 metų pusėje, pagerėjimą pajuto daugelis krovinių gabenimo įmonių.
„Tikslių skaičių, koks buvo augimas pernai, nepasakysiu, bet akivaizdu, kad situacija tampa šviesesnė. Be to, šių metų sausis, priešingai nei anksčiau, pasižymi aktyvumu. Tai irgi šį bei tą pasako, suteikia daugiau optimizmo“, – kalbėjo A.Baranauskas.
Šviesesnę ateitį krovinių gabentojams prognozuoja ir ekonomikos ekspertai.
„Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis teigė manantis, kad šiemet eksporto rinka augs apie 12 proc., o tai neatsiejamai teigiamai paveiks ir krovinių vežimo sektorių.
Anot jo, pagerėjimą pajus visų rūšių krovinių gabenimo – tiek sausumos, tiek oro, tiek vandens transportu – įmonės.
„Jau ir praėję metai vežėjams buvo daug geresni nei 2009-ieji, o šiemet ši rinka turėtų dar labiau augti. Jei ekonominė situacija nepablogės, o to neturėtų būti, šiais metais krovinių gabentojai gali tikėtis rekordinės apimties“, – teigė N.Mačiulis.