Nuo š. m. balandžio 2 d. LESTO į didesnius miestus perkelia Kuršėnų, Širvintų, Palangos, Gargždų, Pagėgių ir Vilniaus rajono klientų aptarnavimo centrų veiklą.
Skaičiuojama, kad dėl šešių klientų aptarnavimo centrų veiklos perkėlimo darbuotojų skaičius sumažės ne daugiau kaip 12 darbuotojų. Didžiajai daliai darbuotojų, dirbusių perkeliamuose klientų aptarnavimo centruose, pagal galimybę siūlomos kitos, jų kvalifikaciją atitinkančios, laisvos pareigybės bendrovėje.
Vieną mėnesį, nuo balandžio 2 d. iki balandžio 30 d., klientai aptarnavimo centruose, kurių veikla perkeliama, bus priimami vieną arba du kartus per savaitę. Atvykę į aptarnavimo centrą klientai bus mokomi naudotis įprastinėmis LESTO paslaugomis savitarnos svetainėje „Mano elektra“ arba telefonu 1802. Klientų aptarnavimas internetu ir telefonu atveria galimybes daugiau klausimų išspręsti per trumpiausią laiką klientui patogiausiu būdu – paslaugos teikiamos visą parą septynias dienas per savaitę.
Pageidaujantys specifinių paslaugų, pavyzdžiui, prijungti savo elektros įrenginius prie LESTO elektros tinklų, padidinti (sumažinti) elektros įrenginių leistinąją naudoti galią, pasirinkti nepriklausomą elektros energijos tiekėją, taip pat bet kuriais kitais klausimais, klientai gali kreiptis į bet kurį LESTO klientų aptarnavimo centrą.
LESTO teigia, kad klientų aptarnavimo centrų perkėlimas neturės neigiamos įtakos elektros energijos tiekimo patikimumui. Bendrovės tinklo eksploatavimo grupės ir operatyvinės brigados, atsakingos už elektros tiekimo sutrikimų šalinimą Kuršėnų, Širvintų, Palangos, Gargždų, Pagėgių ir Vilniaus rajonuose, savo veiklą vykdys kaip iki šiol.
Apie kitus LESTO vykdomus pokyčius, susijusius su klientų aptarnavimo kokybės gerinimu ir veiklos efektyvumo didinimu, bendrovė informuos, kai bus priimti sprendimai.