Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ vadovas: žemų kainų koncepcija yra išaugta

Žemų kainų prekybos tinklo koncepcija yra išaugtas rūbas ir Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ ketina labiau orientuotis į vietos rinkos poreikius, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvė Kaune
„Lidl“ parduotuvė Kaune / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

„Lidl" buvo įkurtas kaip žemų kainų tinklas, tačiau jis užaugo, išsivystė. Pastatų efektyvumo rodikliai mums išlieka svarbūs, tačiau tai, kaip jie atrodo, taip pat turi daugiau reikšmės nei tuomet, kai buvo atidarytos pirmos parduotuvės“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė „Lidl Lietuvos“ generalinis direktorius Radostinas Roussevas-Peine.

Paklaustas, ar skaičiavimai, kad pernai „Lidl“ pajamos siekė 120 mln. eurų, jis tikino, kad rezultatai yra geresni. Anot jo, bendrovė planuoja atidaryti mažiausiai penkias naujas parduotuves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius