Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje diegiama nauja televizijos auditorijos matavimo sistema

Lietuvoje diegiama nauja televizijos auditorijos matavimo sistema, leisianti kanalų TV auditoriją matuoti tiksliau – maždaug nuo 2015-2016 metų atsiras galimybė įvertinti, kokia dalis žiūrovų konkrečią TV laidą peržiūri vėliau, jau įrašytą, informuoja „Verslo žinios“.
Televizoriaus žiūrėjimas taip pat gali būti streso priežastis
Televizoriaus žiūrėjimas / Flash pro, Flickr.com

Specialistai sako, kad naujovė šiek tiek „išaugins“ TV kanalų auditoriją, o kartu ir nestandartinės reklamos svarbą – tokios, kurios įrašytos TV laidos žiūrovai negalėtų „prasukti“.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT, vienintelė Lietuvoje atliekanti TV auditorijos matavimo tyrimą, dar pavasarį paskelbė Lietuvoje investuosianti apie 0,7 mln. litų į televizijos auditorijos matavimo sistemos atnaujinimą, kuris truks ketverius metus. Televizijos kanalai ir medijų planavimo agentūros palankiai vertina TNS LT diegiamas naujoves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius