„Aptarnaudami kelis šimtus el. prekybą vykdančių įmonių, stebime jų pardavimų augimą ir viena to priežasčių – vykdoma plėtra į kaimynines šalis. Šios rinkos mūsų šalies verslininkams patrauklios, nes jose klientai gali būti aptarnauti lygiai taip pat, kaip ir pirkėjai mūsų šalyje, ir tam būtinos vos kelios sąlygos: geras prekių asortimentas, tinkamai vietos kalba parengta el. parduotuvės interneto svetainė ir efektyvūs logistikos sprendimai“, – sako „DPD Lietuva“ generalinė direktorė Indrė Puišė.
Pasak jos, šiame sąlygų sąraše prekių pristatymui tenka tokia pat svarbi vieta kaip ir kitoms dviems. „Norint, kad el. parduotuvėje ieškomą prekę radęs ir ją įsigijęs pirkėjas liktų patenkintas ir sugrįžtų, būtina užtikrinti, jog klientą pirkinys bet kurioje šalyje pasiektų saugiai ir greitai. DPD sistema leidžia garantuoti siuntos pristatymą į bet kurią Estijos ar Latvijos vietą kitą dieną po pirkinio užsakymo“, – sako I.Puišė.
Jos teigimu, augantiems el. verslo poreikiams tenkinti siūlomos ir papildomos, pridėtinės vertės klientams suteikiančios, galimybės – paslaugos užsakymas bei jos vykdymo proceso stebėjimas mobiliuoju telefonu. Jas suteikia DPD „iPhone“ aplikacija, kurią „DPD Lietuva“ sukūrė viena pirmųjų Europoje, bei prieš kelias savaites startavusi mobilioji DPD svetainė. Abu sprendimai leidžia realiu laiku stebėti siuntos judėjimą ir gauti informaciją apie tikslų jos pristatymo laiką.
Iš viso per š.m. sausį–kovą „DPD Lietuva“ pristatė 35 proc. daugiau siuntų nei nuo pačiu periodu pernai, bendrovės apyvarta augo 30 proc.