Dienraščiai „Vilniaus diena“ ir „Kauno diena“ rašo, jog viena pagrindinių priežasčių, kodėl „Coca-Cola“ produkcija buvo išimta iš lentynų – nesutarimai dėl pinigų dalybų.
„Tai įvyko dėl paprastos aritmetikos. Įvertinome įvairius dalykus, kurie susiveda į bendrą rezultatą, ir viskas. Nėra jokių emocijų ar pykčių. Tiesiog elementari aritmetika“, – teigė „Lietuvos spaudos“ Rinkodaros skyriaus projektų vadovas Tomas Gudžiauskas.
Tuo tarpu „Coca-Cola“ stengiasi grįžti į spaudos kioskus.
„Vyksta normalios komercinės derybos. Tikimės artimiausiu metu susitarti. Jokių pykčių nėra – tik verslas“, – teigė „Coca-Cola Hellenic Botling Company“ Baltijos šalių komunikacijos vadovas Gintautas Dirgėla.
Pasak jo, su kioskų tinklo savininkais jau sutarta dėl daugelio dalykų, likusios tik smulkmenos.
Vykstančias derybas dienraščiui patvirtino ir „Lietuvos spaudos“ atstovas T.Gudžiauskas. Tačiau jis apie „Coca-Cola“ grįžimą kalbėjo ne taip optimistiškai – esą galutinis susitarimas dar toli gražu nepasiektas.
Tai jau nebe pirmas atvejis, kai „Pepsi“ išstumia didžiausią konkurentę iš prekybos vietų. Pernai populiariausio pasaulyje gėrimo neliko sostinės kino teatruose „Forum Cinemas“.