Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Luminor“ bankas įspėtas už netinkamą kliento informavimą

Lietuvos banko valdyba įspėjo banką „Luminor“ už tai, kad kliento prašymu jam nesuteikė išsamios informacijos apie jo su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymą, nenagrinėjo jo pateiktų prašymų ir nepateikė atsakymų. 
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tokia sprendimas priimtas po to, kai Lietuvos bankas atliko kliento skundo tyrimą.

Bankų įstatyme įtvirtinta prievolė klientų prašymus (skundus) dėl su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymo ar banko veiksmų, kuriais bankas galėjo pažeisti sutarties su klientu ar teisės aktų reikalavimus, išnagrinėti ir raštu jam atsakyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.

„Luminor“ bankas šios prievolės nevykdė – nepateikdamas atsakymų į kliento prašymus arba pateikdamas juos pavėluotai pažeidė Bankų įstatyme įtvirtiną prievolę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius