Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuo aukotojo iki paramos gavėjo – sąnaudų slenksčiai

Labdaros organizatoriai bent keletą sykių per metus rengia paramos akcijas ir jų metu žmones kviečia aukoti pinigų trumpaisiais numeriais.
Pinigai
Pinigai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Tačiau kai kurie mobiliojo ryšio operatoriai sako nebegalintys numoti ranka į tokių paslaugų sąnaudas ir joms padengti nuo aukojamos sumos nuskaičiuoja procentinę dalį, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Labdaros akcijų organizatoriams nerimą kelia tai, kad savo išlaidas telekomunikacijų bendrovės nori padengti procentine išraiška, mat tada tampa nebeaišku, kiek jų paslaugos kainuoja.

„Aš suprasčiau, jei paskambinus vienu numeriu, kuriuo aukojama 5 Lt, jie už paslaugą imtų, pavyzdžiui, litą ir tiek pat nuskaičiuotų už 10 Lt auką. O dabar, jei surinksime 30.000 Lt, tai paslauga kainuos apie 6 tūkst. litų, o jei milijoną – ta pati paslauga jau kainuos kelis šimtus tūkstančių“, – skaičiuoja viena iš paramos akcijos Gruzijos vaikams „Viena širdis“ organizatorių Edita Mildažytė.

„Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas aiškina, kad bendrovė tiesiog įskaičiuoja tinklo ir administravimo sąnaudas bei kitas išlaidas, kurios susidaro, kai bendrovė teikia paslaugą, kuri jai nepriklauso, pavyzdžiui, perveda pinigus iš vienos sąskaitos į kitą.

A. Baranausko teigimu, anksčiau „Tele2“ taip pat dažnai dalyvaudavo įvairiose akcijose ir prisiimdavo nuostolį, tačiau nuo praėjusių metų pabaigos nuspręsta akcijas vertinti griežčiau, nes skirtingi kanalai jas rengia kelis kartus per metus, tad sąnaudos sudaro šešiaženkles sumas.

Išankstinio mokėjimo paslaugos atveju, pasak jo, dar tenka įskaičiuoti komisinius prekybos partneriams už papildymo kortelių ir kvitų platinimą.

„Procentinė išraiška yra teisingiausias ir sąžiningiausias būdas tiek akcijų organizatoriams, tiek operatoriams. Ji atspindi realias veiklos sąnaudas. Fiksuota suma nepasiteisintų, jei, pavyzdžiui, paramos akcijos dalyvių būtų labai mažai“, –sako „Bitės“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.

Išlaidų teikiant paslaugą esą turės ir telekomunikacijų bendrovė „Omnitei“, ji per minėtą paramos Gruzijos vaikams akciją nusprendė pati padengti paslaugos sąnaudas. Pasak bendrovės ryšių su visuomene grupės vadovės Daivos Selickaitės, aukojant labdaros akcijose operatoriui paprastai skiriama 20 proc. paslaugos mokesčio, kad būtų padengtos darbo sąnaudos ir kitos išlaidos.

Norintiesiems, kad paramos gavėjus pasiektų visa jų aukojama suma, operatoriai tiesiog siūlo rinktis kitus aukojimo būdus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius