„Sprendimas pakeisti popierines sąskaitas elektroninėmis buvo priimtas praėjusiais metais, ir mes šį procesą nuosekliai vykdome“, – „Vilniaus dienai“ sakė „Omnitel“ išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus.
Nuo rugsėjo privatūs bendrovės klientai sąskaitas gaus arba trumposiomis SMS žinutėmis, arba elektroniniu paštu.
T.Jackus pabrėžė, kad klientai, nenorintys gauti sąskaitų elektroniniu būdu, galės užsisakyti popierinių paslaugų pristatymo paslaugą. Ji, bent kol kas, „Omnitel“ klientams nieko nekainuos.
Tiesa, tai ne vienintelis žingsnis, kuriuo mobiliojo ryšio operatorė optimizuoja sąnaudas – šiuo metu rengiamasi atleisti dalį darbuotojų ir uždaryti keletą salonų. Darbo iki metų pabaigos neteks apie 60 „Omnitel“ darbuotojų.