Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omnitel“ atsisako popierinių sąskaitų

Jau rugsėjį privatus mobiliojo ryšio operatorės „Omnitel“ klientai nebegaus popierinių sąskaitų. Bendrovė teigia, jog permainos naudingos ir jai, ir klientams.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas
Temos: 1 „Telia“

„Sprendimas pakeisti popierines sąskaitas elektroninėmis buvo priimtas praėjusiais metais, ir mes šį procesą nuosekliai vykdome“, – „Vilniaus dienai“ sakė „Omnitel“ išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus.

Nuo rugsėjo privatūs bendrovės klientai sąskaitas gaus arba trumposiomis SMS žinutėmis, arba elektroniniu paštu.

T.Jackus pabrėžė, kad klientai, nenorintys gauti sąskaitų elektroniniu būdu, galės užsisakyti popierinių paslaugų pristatymo paslaugą. Ji, bent kol kas, „Omnitel“ klientams nieko nekainuos.

Tiesa, tai ne vienintelis žingsnis, kuriuo mobiliojo ryšio operatorė optimizuoja sąnaudas – šiuo metu rengiamasi atleisti dalį darbuotojų ir uždaryti keletą salonų. Darbo iki metų pabaigos neteks apie 60 „Omnitel“ darbuotojų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius