Skaičiuojama, jog statybos Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalui atsieis apie 70 mln. litų, antradienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Rangovas turėtų paaiškėti po mėnesio, o sutartį ketinama pasirašyti iki gruodžio vidurio ir nedelsiant pradėti senų pastatų griovimo darbus. Planuojama, jog visi darbai, įskaitant ir privažiavimo kelių rekonstrukcijas, bus atlikti ir terminalas ims veikti iki 2013 metų gegužės.
Maksimaliais skaičiavimais, naujasis terminalas galėtų priimti iki 9 trampinių krovinių (ro-ro) arba krovininių-keleivinių (ro-pax) tipo laivų per parą, o tai uostui reikštų papildomai apie 2-3 mln. tonų krovinių per metus. Terminalas turės techninę galimybę priimti iki 1 mln. keleivių per metus, tiesa, jų tikimasi maždaug 0,5 milijono.
„Pažiūrėjus, kiek mūsų tautiečių gyvena Olandijos, Vokietijos, Švedijos uostuose, jei bent trečdalis iš jų bent kartą per metus atplauks ir išplauks, tai jau susidaro daugiau kaip 300 tukst. žmonių srautas. Vien šioje vietoje yra potencialas“, – teigė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo komercijos direktorius Arvydas Skuodas.
Teritorijoje, kurioje statomas naujas terminalas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau vykdo prieplaukos ir krantinės statybos darbus, investicijos į kuriuos sieks apie 112 mln. litų.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas jau veda derybas su Baltijos jūros keltų operatoriais ir tikisi jų pritraukti į Klaipėdą. Naujų linijų pritraukimas buvo ir uosto direkcijos sąlyga prieš statant prieplauką ir krantinę.