Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per didžiuosius išpardavimus internetu išleista 5 mln. eurų

Didžiausi išpardavimai pasaulyje – Black Friday ir Cyber Monday – praūžė. Ką rodo statistika? Remiantis elektroninių mokėjimų sistemos „Paysera“ duomenimis, bendrai per šias dvi dienas atlikta mokėjimų už beveik 5 mln. Eur. Lyginant su pernai metais, šie skaičiai per Black Friday išaugo daugiau nei 50 proc., o per Cyber Monday – daugiau nei 62 proc., rašoma pranešime žiniasklaidai.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Jau prieš ateinant šių išpardavimų vajui pastebėjome maždaug trečdaliu išaugusius mokėjimų skaičius, tačiau realūs skaičiai pranoko mūsų prognozes – jie didesni, – sako „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas. – Tai, kad lietuviai pasiduoda pasaulinėms tendencijoms – akivaizdu. Nors Black Friday metu mokėjimų suma kiek daugiau nei milijonu didesnė, auga ir Cyber Monday populiarumas. Kaip rodo statistika, jo metu atliktų mokėjimų skaičius, lyginant su pernai metais, augo 12 proc. daugiau“.

Taigi, ką parodė šių metų didžiausi išpardavimai?

  • Leidžiami milijonai ir ši suma kasmet auga. Per Black Friday atlikta mokėjimų už beveik 3 mln. Eur. Tai yra beveik perpus daugiau nei pernai metais. Per Cyber Monday išleista suma beveik 2 mln. Eur, tai 62 proc. daugiau nei pernai.

  • Juodasis penktadienis – populiariausias. Nors išpardavimai pradedami savaitę prieš, daugiausiai mokėjimų atliekama būtent penktadienį. Lygiai taip pat buvo ir pernai metais. Šiais metais pervedimų kiekis tą dieną siekia beveik 47 tūkst. vienetų ir tai yra beveik 54 proc. daugiau nei pernai metais. Per Cyber Monday atlikta daugiau nei 34 tūkst. mokėjimų, t. y. 13 tūkst. mažiau lyginant su Black Friday.

  • Perkančių daugiau, bet vienu mokėjimu išleidžiama tiek pat. Nors bendra mokėjimų sumos ir atliktų mokėjimų kiekiai akivaizdžiai skiriasi nuo pernai metų, tačiau vidutinė suma, išleidžiama vienam mokėjimui, šiais metais išlieka tokia pati ar labai panaši. Tiek pernai, tiek šiemet per Black Friday tai buvo maždaug 63 Eur. Per Cyber Monday vidutiniškai vienu mokėjimu išleista 57 Eur, pernai vidutiniškai ši suma buvo 55 Eur.

  • Auga Cyber Monday populiarumas. Nors Black Friday pats populiariausias, tačiau kasmet augantys skaičiai išduoda, kad Cyber Monday populiarumas irgi auga, šiuo augimu jis 12 proc. lenkia Black Friday.

  • Pirkėjams grįžo daugiau nei 55 tūkst. Eur. Tokia suma bendrai grįžo tiems, kas mokėjimus atliko per „Paysera“ sistemą.

Pasak V.Morkūno, kad ir kaip šie didieji išpardavimai populiarėtų Lietuvoje, su pasauline statistika dar ilgai nesilyginsime. Pavyzdžiui, su Amerika – Black Friday gimtine, kur vienas gyventojas tą dieną vidutiniškai išleidžia 335 USD (apie 304 Eur).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius