Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pierre Cardin“ ženklo atstovė plečiasi Baltijos šalyse

Vyriškų drabužių ir avalynės prekių ženklą „Pierre Cardin“ valdantis Vokietijos koncernas „Ahlers“ šiemet paskelbė apie plėtrą Baltijos šalyse ir jau džiaugiasi pirmais jos rezultatais.
„Pierre Cardin“
„Pierre Cardin“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Verslo žinios“ rašo, kad „Ahlers“ atstovė bendrovė „Stesa Clasic“ rugpjūtį atidarė naują parduotuvę Vilniuje, prekybos centre „Europa“, į kurią investuota daugiau nei 800 tūkst. litų. Praėjusią savaitę sutarta, kad kovo 1 dieną nauja parduotuvė duris atvers Kaune, Laisvės alėjoje. Dar vėliau planuojama įkurdinti naują parduotuvę Klaipėdoje, tikėtina, Herkaus Manto gatvėje.

„Vilniaus rezultatai geri. Čia jau turime 6 parduotuves, daugiau plėstis čia neplanuojame. Įspūdingai auga pardavimai Kaune, Klaipėdoje, todėl mes ten toliau plečiamės“, – sakė „Stesa Clasic“ direktorius Edgaras Sekmokas.

Už Lietuvos ribų bendrovė derasi ir dėl vietos naujai parduotuvei Rygoje, kur jau veikia vienas bendrovės prekybos taškas. Iki šiol neprekiavusi Estijoje bendrovė planuoja ir ten atidaryti 2-3 parduotuves.

Bendrovė artimiausiais metais žada ir stiprią asortimento plėtrą. Šalia pagrindinio prekės ženklo siūlys ir dar du koncerno „Ahlers“ prekės ženklus: už vidutinio kainų segmento „Pierre Cardin“ kiek brangesnį „Otto Kern“, skirtą jaunesniam klientui, ir aukščiausios mados bei kainos „Baldessarini“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius