Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybos centrai vėl susirungė kainų kovoje

Prekybos tinklai verčiasi per galvą bandydami prisišaukti pirkėjus. Praėjusią savaitę produktų kainas mažino vienas tinklas, šią savaitę dalį prekių atpigino dar du.
Parduotuvė
Parduotuvė / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Per keturis šių metų mėnesius mažmeninė prekyba smuko beveik 30 procentų, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, rašo „Lietuvos rytas“.

Tiesa, balandį prekyba šiek tiek pagyvėjo. Palyginti su kovu, apyvarta ūgtelėjo 5,4 proc.

Prekybos tinklas „Norfa“ skelbia dalies maisto produktų kainas praėjusią savaitę rėžęs iki 15 proc. Šią savaitę vienas kitam ant kulnų lipo „Maxima“ ir „Rimi“.

„Maxima“ savaitės pradžioje paskelbė iki 15 proc. atpiginanti būtiniausias kasdienio vartojimo prekes. Prekybininkai sumažino 500 produktų kainas.

Prekybos tinklas „Rimi“ po kelių dienų užsimojo smarkiau – nurėžti 4 tūkst. produktų kainas nuo 2 iki 30 proc.

„Maxima“ 500 produktų atpigino ne tik savo pelno sąskaita – prie akcijos prisidėjo ir tiekėjai. Bet „Maximos“ atstovė Renata Saulytė tikina, kad prekybos tinklas aukoja 80 proc. galėto uždirbti pelno.

Tuo tarpu „Rimi“ atstovė Rasa Juodkienė patikino, kad kainas „Rimi“ mažino vien savo pelno sąskaita.

„Mes kasdien stebime konkurentų kainas ir jas mažiname. Tikrai nebūsime pats brangiausias tinklas. Iš vos to išloš pirkėjai“, – „Lietuvos rytą“ tikino „Iki“ rinkodaros vadovas Tomas Vaišvila.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius