Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklamos internete laukia rimtos permainos

Seimas skubos tvarka priėmė Elektroninių ryšių įstatymo pakeitimus, kurie uždraudė kaupti informaciją apie internautus be jų sutikimo.
Klaviatūra
Klaviatūra / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Reklama Internetas

Jei įstatymą pasirašys prezidentė, nauja tvarka įsigalios nuo šių metų rugpjūčio, tačiau reklamos bendrovės dar nežino, kaip reikės prisitaikyti prie naujų reikalavimų, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Jei vartotojas nesutinka, internete bus draudžiama kaupti naują ar naudoti anksčiau sukauptą informaciją.

Neaiškumų bendrovėms kelia tai, kad įstatymo formuluotė neatitinka Europos Sąjungos direktyvos formuluotės. Įstatymas liepia gauti sutikimą kaupti informaciją, o direktyva – supažindinti su taisyklėmis, kaip bus kaupiami duomenys ir kokiam tikslui.

„Nuo šiol interneto tinklalapių savininkai privalės gauti lankytojų sutikimus, kad galėtų naudoti vadinamuosius „slapukus“, saugomus vartotojų kompiuteriuose. Jų paskirtis – atpažinti klientą ir nukreipti jam skirtą reklamą atsižvelgiant į jo naršymo internete istoriją“, – komentuoja advokatų kontoros „Borenius“ advokatas Stasys Drazdauskas.

Pasak jo, technologiškai įmanoma įrašyti duomenis ne vartotojų kompiuteryje, bet trečiųjų šalių serveriuose. Tokiu būdu įstatymą galima būtų apeiti, tačiau įmonėms bus labai keblu greitai prisitaikyti.

Atsisakyti „slapukų“ vartotojas galėjo ir iki įstatymo įsigaliojimo – ši funkcija įdiegta į kiekvieną interneto naršyklę. Tačiau ne visi šią funkciją žino ir randa.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius