Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Restoranus gelbsti dienos pietūs

Restoranai vilios pasaulio skoniais.
„15min“ nuotr. / Restoranai grumiasi dėl kiekvieno kliento.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kai žmonės vis dažniau pietums į darbą nešasi maisto iš namų ar perka parduotuvėje, viešojo maitinimo įstaigoms tenka griebtis įvairių rinkodaros triukų. Vieni populiariausių pasiūlymų – nuolaidos pietaujantiesiems būtent pas juos.

Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, Kęstutis Markevičius, restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas, pasakoja, kad restoranas dienos pietų metui turi paruošęs „greitąsias linijas“ ir  taiko 15–20 proc. mažesnes kainas. Dėl šio sprendimo populiarumo ateityje biurų centruose atidaryti planuojamuose restoranuose tokios linijos taip pat veiks.

K.Markevičius sako pastebintis, kad žmonės į restoranus vis dar eina, tačiau renkasi pigesnius patiekalus, tad atsižvelgiant į tokią padėtį organizuojamos nuolaidų akcijos, ruošiami nauji, pigesni ir sotesni patiekalai, kuriuos klientas gali rinktis ir per pietus.

Eglė Rudokaitė, UAB „Delano“ rinkodaros vadybininkė, pasakoja, kad savitarnos restoranuose ir picerijos įvairios naujos nuolaidos ir akcijos taikomos aktyviai. Restoranuose pateikiami pusryčių, dienos pietų už mažesnę kainą pasiūlymai, kai kurie patiekalai taip pat siūlomi su didele nuolaida. „Nors klientų mažėjimas jaučiamas, dienos pietūs padeda jų pritraukti. Nuolatinius lankytojus skatiname įsigyti nuolaidų kortelę“, – pasakoja E.Rudokaitė.

Dainius Kalina, UAB „Čili Holdings“ generalinis direktorius, sako, kad dienos pietūs restoranų tinkle „Čili“ yra naujovė, mat anksčiau visą dieną galiodavo vienas standartinis meniu. „Žmonių ateina gal ir tiek pat, bet džiaugiamės, kad jų stipriai nemažėja“, – teigia D.Kalina. Nuo gruodžio mėnesio tinkle taip pat veikia lojalumo programa, suteikianti nuolaidų patiekalams, nemokamų pramogų. Pašnekovas taip pat pasakoja, kad restoranas bendradarbiauja su bendrovėmis, kurios įsipareigoja vesti savo svečius būtent į „Čili“ restoranus, o už paslaugas susimoka mėnesio pabaigoje.

Giedrė Jurevičiūtė, restoranų tinklo „Pizza Jazz“ rinkodaros vadybininkė, pritaria, kad restoranai, nors ir nepraktikuoja to plačiai, sudaro sutartis su kai kuriomis bendrovėmis, kurioms taikomos nuolaidos, atidedami atsiskaitymai. „Restoranui tai naudinga, nes išsaugomas lojalumas. Kiekvienas mūsų restoranas turi tokių klientų“, – sako ji.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką