Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

RRT užgulė skundai

Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) užplūdo gyventojų skundai dėl vieno mobiliojo ryšio operatoriaus vienašališkai pakeistų klientų mokėjimo už paslaugas planų. Tokiu būdu bendrovė tikina norinti padėti ištikimiems klientams taupyti.
Naujieji planai suglumino „Omnitel“ klientus.
Naujieji planai suglumino „Omnitel“ klientus. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Omnitel“ pranešė, jog nuo kovo 15-osios seniesiems bendrovės klientams mokėjimo planai keičiami į vieną bendrą visiems – „Asmeninį“. Šis planas įpareigoja klientą pokalbiams išleisti tiek, kiek vidutiniškai išleisdavo pernai per mėnesį. Galimybė rinktis pačiam klientui nepaliekama, kai kurie bendrovės klientai iki šiol net neįspėti apie tokius pasikeitimus. Dėl to pasipiktinę gyventojai skundais užgulė RRT.

„Skundų gauname ir telefonu, ir raštu, ir elektroniniu paštu, jų yra išties nemažai. Tačiau tikslių skaičių kol kas neturime“, – sakė RRT Teisės departamento laikinoji direktorė Gintarė Lapkauskienė.

Turi būti sutartys

Pasak G.Lapkauskienės, paslaugų tiekėjo teisė keisti kainas ar sutarties sąlygas turi būti numatyta sutartyje su abonentu.

„Jei to numatyta nėra ir sąlygas arba kainą paslaugos tiekėjas pakeičia savavališkai, abonentas turi teisę nutraukti sutartį su tiekėju ir nemokėti netesybų“, – aiškino G.Lapkauskienė.

Tačiau, anot jos, RRT ginčus siūlo spręsti taikiai.

„Gavę gyventojo skundą, pirmiausia bandome šalis sutaikyti: neretai paslaugos tiekėjas pasiūlo abonentui patrauklų variantą ir jie susitaria. Be to, viskas priklauso ir nuo abonento norų – ar jis pageidauja nutraukti sutartį, ar tiesiog panaikinti pakeitimus joje“, – aiškino specialistė.

Naujais asmeniniais mokėjimo planais siekiame sudaryti sąlygas savo ištikimiems klientams neriboti bendravimo mobiliuoju ryšiu ekonominės recesijos metu, taupyti laiką ir transportui skirtas išlaidas. Sakė R.Štaras.

Pasak jos, tokie ginčai paprastai išnagrinėjami per 20 darbo dienų.

Padės taupyti

Bendrovė „Omnitel“, brukdama naująjį planą „Asmeninis“, jį abonentams pristato kaip būdą sutaupyti.

„Visiems ištikimiems privatiems ir verslo klientams suteiksime po asmeninį planą. Kiekvienam klientui bus taikomas skirtingas plano „Asmeninis“ mėnesio mokestis ir už jį suteikiamų vietinių pokalbių minučių bei SMS skaičius, kuris nustatytas atsižvelgus į kliento mobiliojo ryšio paslaugų vartojimo įpročius. Naujais asmeniniais mokėjimo planais siekiame sudaryti sąlygas savo ištikimiems klientams neriboti bendravimo mobiliuoju ryšiu ekonominės recesijos metu, taupyti laiką ir transportui skirtas išlaidas“, – taupymo planą komentavo „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.

„Omnitel“ atstovės spaudai Daivos Selickaitės teigimu, dėl plano pakeitimo klientų bendrovė nepraranda.

„Naujų klientų atėjimo ir senų išėjimo iš mūsų tinklo balansas yra normalus. Kai tik pradėjome žmonėms teikti informaciją apie „Asmeninį“ planą, buvo daug klausimų ir abejonių, tačiau, manau, mums pavyko jas išsklaidyti“, – tvirtino D.Selickaitė.

Kita mobiliojo ryšio bendrovė „Bitė“ ėmėsi vilioti „Omnitel“ klientus, siūlydama palankias paslaugos sąlygas.

„Jaučiame, kad pastaruoju metu patys klientai aktyviau kreipiasi ir perkelia savo telefono numerius į „Bitę“. Kaip teigia daugelis klientų, jie renkasi bendrovs pasiūlymus, norėdami sumažinti išlaidas pokalbiams mobiliuoju telefonu“, – „15min“ sakė „Bitės“ atstovė spaudai Rūta Latinytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius