„Neveikia pagrindinės „Revolut“ aplikacijos funkcijos. „Revolut“ pagalba iš pradžių atsakinėjo tik automatiniais tekstais apie problemą, tiesiog atsiprašydami ir nieko daugiau. Paskutiniu metu susisiekė ir konsultantė. Internete matoma, kad šiuo metu jų veikla yra sutrikusi didžiojoje dalyje Europos“, – 15min redakcijai parašė skaitytojas Dainius.
Skundai ir klausimai, kodėl sutriko „Revolut“ veikla pasipylė ir socialiniame tinkle „Facebook“.
„Revolut“ konsultantė Zlatka teigė, kad šiuo metu susiduriama su nedidelėmis techninėmis problemomis, dėl kurių kai kurios aplikacijos funkcijos neveikia. „Mūsų komanda jau aiškinasi, kas nutiko ir artimiausiu metu išspręs problemą“, – pažadėjo ji.
Dėkojame skaitytojui Dainiui už atsiųstą informaciją.