Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šoktelėjo Lietuvos ženklo vertė: augino ir „Vilnius – Europos G taškas“, ir popiežius

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per šiemet fiksuoja nemenką šuolį – 25 proc. (iki 60 mlrd. JAV dolerių) – vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis, praneša „Verslo žinios“.
Reklama „Vilnius – The G-spot of Europe“
Reklama „Vilnius – The G-spot of Europe“ / Kadras iš video

Vertingiausių valstybių prekės ženklų reitingą sudarančios tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė Sehra Sanvar vardija keletą Lietuvos šalies prekės ženklo vertės kilimo priežasčių: aktyvesnė agentūros „Investuok Lietuvoje“ veikla, skirta į eksportą orientuotiems investuotojams, siekiantiems perkelti ar plėsti savo verslą Lietuvoje. Prie to prisidėjo ir bandymai stiprinti šalies kaip technologijų traukos centro įvaizdį.

Prie šalies žinomumo per šiuos metus, o kartu ir išaugusios vertės prisidėjo ir aukšto rango asmenų vizitai į Lietuvą su popiežiumi Pranciškumi priešakyje.

Tyrėjų nepastebėta neliko ir akį traukianti sostinės kampanija „Vilnius – Europos G taškas“, kuria „Go Vilnius“ siekė didinti Vilniaus žinomumą atvykstamojo turizmo rinkose ir patraukti tūkstantmečio kartos dėmesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Reklama
Šiaulių banko grupės valdomi pensijų fondai į daugiabučių renovaciją investuoja dar 7,5 mln. eurų
Užsisakykite 15min naujienlaiškius