Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sveiko maisto mada kol kas lenkia vartotojų piniginę

Ekologiškų prekių bendrovė „Sveiki produktai“ per praėjusius metus išplėtė mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą ir daugiau dėmesio pradėjo skirti didmeninei prekybai.
Daržovės
Daržovės / Photos.com nuotr.

Tokių prekių pardavėjų rinkoje vis dar gausėja, bendrovių pajamos auga, tik uždirbti pelno nėra lengva, pažymi pardavėjai, penktadienį praneša „Verslo žinios“

„Apyvarta kasmet kyla turbūt ne mažiau kaip 50 proc.“, – sako „Sveiki produktai“ vienas iš savininkų Aris Azguridis.

Praėjusiais metais bendrovės pardavimo pajamos perkopė 6 mln. litų, 80 proc. daugiau nei 2010 metais. Parduotuvių tinklą bendrovė pernai padidino nuo 8 iki 11.

„Naujų pardavėjų atsiranda daug, bet, man atrodo, kad lygiai tokiu pačiu tempu po kiek laiko jų ir mažėja. Rinkoje yra konkurencija ir reikia jėgų, norint joje išsilaikyti“, – prekybos padėtį apibūdina ekologiškų Latvijos kapitalo parduotuvių tinklo „Bioteka“ marketingo vadovė Eglė Krušaitė.Latvijos kapitalo bendrovė į Lietuvą įžengė prieš dvejus metus. Šiuo metu Latvijoje veikia 8 tinklo parduotuvės, Lietuvoje – 3, bet yra planų čia atverti ir daugiau parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius