-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tiražo auditas – nauda ir skaitytojui, ir reklamos užsakovui

Lietuvoje daugėja leidinių, audituojančių savo tiražą. Iki šiol tai darė vienetai kompanijų – tarp jų ir laikraštis „15min“. Pradedanti savo leidžiamų dienraščių tiražų auditą paskelbė ir bendrovė „Diena Media News“.
Spauda
Spauda / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 2 Reklama 15min

„15min“ – pirmasis leidinys Lietuvoje, nuo 2008 m. audituojantis savo tiražą. Nepriklausomą auditą atlieka bendrovė „Ernst&Young Baltic“. Pernai pavasarį dienraštis „Verslo žinios“ pradėjo audituoti savo leidinį „Mano pinigai“, nuo 2009-ųjų rugsėjo audituojamas žurnalo „Valstybė“ tiražas. Nuo balandžio 6 dienos  tarptautiniai auditoriai „Moore Stephens“ stebės dienraščių „Kauno diena“, „Vilniaus diena“ ir „Klaipėda“ tiražus. Bendrovės „15 minučių“ generalinis direktorius Tomas Balžekas sveikina tokį sprendimą.

„Džiugu, kad ir „Diena Media News“ pradeda eiti skaidrumo link, tikiuosi, mūsų jau pramintu keliu paseks ir daugiau leidėjų. Būtų šaunu, kad iš paskos pasektų ir valstybė, kuri turėtų investuoti į aiškų tiražų audito standartų nustatymą ir kontrolės užtikrinimą“, – sakė bendrovės „15 minučių“ generalinis direktorius Tomas Balžekas. – Mano nuomone, Lietuvos žiniasklaidoje skaidrumo trūksta visose srityse, skaitomumo tyrimuose, tiražų skaičiuose, požiūryje į klientą. Kol klientai nepradės spausti leidėjų ir toliau investuos reklamos pinigus į kanalus, kurie nesivadovauja skaidrumo principais, tol jų reklamos sąnaudos nebus efektyvios ir tol išgyventi galės tie žiniasklaidos kanalai, kurie moka geriau manipuliuoti.“

„Lietuvoje leidinių tiražų auditas kol kas nėra numatytas įstatymų, o tai svarbu ne tik reklamos užsakovams, bet ir skaitytojams. Inicijuodami savo leidinių tiražų auditą, pasisakome už etišką ir skaidrų leidybos verslą“, – sakė „Diena Media News“ generalinis direktorius Robertas Beržinskas. Pasak jo, leidinių tiražų auditas turėtų palengvinti darbą reklamos užsakovams ir reklamos agentūroms.

Reklamos davėjams bus lengviau apsispręsti, ar verta į konkretų leidinį investuoti reklamai skirtus pinigus. Skaitytojai, rinkdamiesi leidinius, kurių tiražas audituojamas, bus tikri, kad skaito atsakingus ir etiškus leidinius.

Iki 2010-ųjų „15min“ tiražo patikrinimo duomenys žiniasklaidos planavimo agentūroms ir „15min“ klientams buvo platinami kiekvienų metų pabaigoje, nuo 2010 m. duomenys bus pateikiami kas ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius