-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS: lietuviai internete perka pramogas bei drabužius

Internete yra pirkęs kas trečias mūsų šalies gyventojas. Beveik trečdalis interneto naudotojų elektroninėje erdvėje perka kartą per mėnesį.
Bute – garsių prekės ženklų prekių nelegali parduotuvė.
Internetu lietuviai mieliausiai perka drabužius ir pramogas. / Kauno apskrities VPK nuotr.

Pagrindiniai lietuvių interneto pirkiniai – bilietai į įvairius renginius bei drabužiai, batai ir aksesuarai. Tai parodė Interneto naudotojų tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT. 

„Tyrimo duomenimis, perkančiųjų internete skaičius auga. Šiemet prekių ar paslaugų internete jau yra pirkę 42 proc. visų interneto naudotojų, o tai 9 procentiniais punktais daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Tačiau reikėtų pastebėti, kad kol kas mūsų šalyje dar tik formuojasi pirkimo internete įpročiai, o gyventojai internete dažniausiai perka nereguliariai“, – teigė TNS LT Media departamento projektų vadovė Inga Bitinaitė.

Tyrimo rezultatai rodo, kad tik kas dešimtas elektroninis pirkėjas internete perka bent kartą per savaitę, 29 proc. tai daro bent kartą per mėnesį. Didžioji dauguma perkančiųjų internete – 60 proc. – perka rečiau nei kartą per mėnesį.

Daugiau nei kas trečias interneto vartotojas, t.y. 37 proc. internautų, elektroninėje erdvėje perka bilietus į renginius, teatrą bei kiną. Drabužius, batus ir aksesuarus internete renkasi 24 proc. pirkėjų internetu. Į populiariausių prekių ir paslaugų internete trejetuką patenka ir lėktuvų bilietai, kuriuos įsigyja kas penktas vartotojas.

Rečiausiai mūsų šalies pirkėjai elektroninėje erdvėje renkasi interjero prekes, telefonus bei maistą. Beje, tyrimas rodo, kad pastaruoju metu maisto prekių populiarumas auga. Šiemet maistą internetu pirko 5 proc. interneto vartotojų, tuo metu pernai vos 2 proc.

Pirkimas internetu populiariausias tarp 20–39 metų amžiaus gyventojų. Vertinant pagal užsiėmimą, aktyviausi pirkėjai internete yra tarnautojai, specialistai bei studentai.

Nors pagrindiniai interneto pirkėjai yra didmiesčių gyventojai, pirkti tokiu būdu pamažu įpranta ir  mažesnių miestų, miestelių bei kaimų gyventojai.

Per metus tokių pirkėjų dalis išaugo 7 proc. ir šiuo metu sudaro 24 proc. visų pirkėjų internete. Šiuo metu miesto ir kaimo gyventojų elektroninių pirkinių krepšelis panašus, tačiau kaimo gyventojai dažniau nei vidutinis pirkėjas renkasi telefonus.

15 proc. pirkimą internetu išbandžiusių žmonių ketina tokiu būdu prekes ir paslaugas ateityje pirkti dažniau nei iki šiol. Penktadalis interneto vartotojų, kurie iki šiol nebandė apsipirkti internetu, planuoja elektroninių prekių ir paslaugų įsigyti per artimiausius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius