Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS LT: reklamos apimtys Lietuvoje augo 5,5 proc.

2014 m. sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu. Praėjusiais metais reklamos apimtys labiausiai augo lauko ir radijo reklamoje, kiek mažiau TV ir vidaus TV kanaluose.
Visame pasaulyje vis labiau traukiantis spaudos reklamos rinkai, vienas po kito uždarinėjami laikraščiai ir žurnalai
Spaudoje reklamos mažėja / „Wikimedia Commons“ nuotr.
Temos: 1 Reklama

Per 2014 m. pirmus 11 mėnesių labiausiai gross (t.y. reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus), biudžetus didino interneto ir mobiliojo ryšio tiekėjai (108 proc.) bei paskolų, lizingo paslaugų teikėjai (64 proc.).

Prieš šventiniu laikotarpiu itin suaktyvėjo ir elektroninė prekyba internetu, o jos reklamos biudžetai išaugo beveik iki 60 proc.

Gross investicijos mažėjo į lengvųjų keleivinių automobilių (21 proc.), mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (12 proc.) ir šokoladinių batonėlių (11 proc.) reklamą.

Lyginant 2013 m. ir 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius, tarp labiausiai išlaidas reklamai didinusių reklamdavių yra „Senukai“ (134 proc.), „Walmark“ (116 proc.) ir „Ermitažas“ (98 proc.). „Mondelez International“ (43 proc.), „Unilever“ (32 proc.) ir „Mars“ (29 proc.) atsidūrė tarp labiausiai reklamos gross biudžetus mažinusių reklamdavių.

Televizijoje, radijuje, lauko stenduose – auga, spaudoje – mažėja

2014 m. sausio-lapkričio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 5,8 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 1,450 tūkst. reklaminių klipų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2014 ir 2013 metų duomenis, paaugo 19,8 proc.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 m. ir 2014 m. pirmų vienuolikos mėnesių duomenis, sumažėjo 6,7 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 10,3 proc., žurnaluose šiek tiek paaugo – 0,3 proc. Iš viso laikraščiuose per praėjusių metų sausio-lapkričio mėnesius buvo išspausdinta 10,517 mln., žurnaluose – 6,079 mln. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2014 metų vienuolika mėnesių ištransliavo 6,892 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 9,7 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2014 ir 2013 metų duomenis, paaugo 19,8 proc.

Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus vienuolika mėnesių buvo transliuota 2,911 mln. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 13,4 proc.

Per 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 37,6 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 metų duomenimis, šis rodiklis krito 0,9 proc.

Kino reklama 2014 metais augo 0,7 proc. Iš viso per 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius buvo parodyta 276 tūkst. reklaminių klipų.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2014 ir 2013 metus, paaugo 5 proc.

Kino reklama 2014 metais augo 0,7 proc. Iš viso per 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius buvo parodyta 276 tūkst. reklaminių klipų.

Reklamos monitoringo analizę atliko rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT.

Duomenys pateikiami tik iš TNS LT registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98%, spauda – 90%, radijas – 90%, lauko reklama – 90%, lauko video reklama – 90%, kino reklama – 85%, fillboard reklama – 100%, vidaus tv reklama – 80% reklamos rinkos apimties.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius