Tai yra pirmasis rinkos posūkis aukštyn po dvejų metų nuosmukio, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
„Interneto reklamos rinkos augimas susijęs su technologijų vystymusi ir internautų skaičiaus didėjimu, neišnaudotomis galimybėmis“, – komentuoja TNS LT vadovas Gytis Juodpusis. Pasak jo, aktyviausi interneto naudotojai – jaunimas ir miestiečiai. Tačiau pernai didėjo ir vyriausių, ir gyvenančių kaime interneto naudotojų dalis.
Bendrovės duomenimis, interneto naudotojų skaičius Lietuvoje 2011 metais pasiekė 64 proc., t. y. nuo 2010 metų. padidėjo 6 procentiniais punktais.
2011 metais internetas surinko 28 mln. litų reklamos pajamų -12 proc. daugiau nei 2010 metais. Ši žiniasklaidos priemonė atsiriekia 8,2 proc. reklamos pinigų Lietuvoje.Iš viso 2011 metais reklamai įvairiose žiniasklaidos priemonėse išleista 340,7 mln. litų – 5 proc. daugiau nei užpernai.