-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: reklamos televizijoje, radijuje ir internete šiemet daugiau, spaudoje – mažiau

Reklamos televizijoje, radijuje ir internete šiemet padaugėjo, tuo tarpu spaudoje sumažėjo.
Televizorius
Televizorius / Photos.com nuotr.

Daugiausia buvo „Omnitel“ reklamos, antroje vietoje pagal reklamos apimtis – „Tele2“, trečioje – „Procter&Gamble“, parodė bendrovės „SIC Gallup Media“ tyrimas. Daugiausia šiemet reklamavosi mobiliojo ryšio operatoriai ir prekybos tinklai.

Televizijose reklamos šiemet per 8 mėnesius, palyginti su pernai tuo pat laiku, rodyta 22,5 proc. daugiau – 14,279 mln. sekundžių, arba beveik 637 tūkst. reklamos klipų. Dažniausiai televizijoje reklamuoti mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai, o daugiausia reklamos laiko užsisakė „Studio Moderna“ (14,6 proc.), „Procter&Gamble“ (8,6 proc.) ir „Omnitel“ (7,5 proc.).

Radijo stotys transliavo 2,732 mln. sekundžių reklamos – 14,6 proc. daugiau nei pernai sausį–rugpjūtį. Daugiausia radijo stotyse skambėjo prekybos tinklų, koncertų ir loterijų reklama. Pagal reklamos laiką šiemet pirmavo „Olifėja“ (7,2 proc.), „Relax Live“ (6,9 proc.) ir „Omnitel“ (4,4 proc.).

Televizijose reklamos šiemet per 8 mėnesius, palyginti su pernai tuo pat laiku, rodyta 22,5 proc. daugiau – 14,279 mln. sekundžių, arba beveik 637 tūkst. reklaminių klipų.Išlaidos reklamai internete šiemet padidėjo 32,5 proc. (reklamos duomenis šiemet tyrimui pradėjo teikti alfa.lt ir lrytas.lt). Labiausiai reklamuoti mobiliojo ryšio operatoriai, jų siūlomos išankstinio mokėjimo kortelės ir prekybos tinklai. Reklamai internete daugiausia išleido mobiliojo ryšio operatoriai: „Omnitel“ (11,1 proc.), „Tele2“ (5,3 proc.) ir „Bitė“ (4,8 proc.).

Laikraščiuose reklamos plotas sumenko 8,5 proc., žurnaluose – 7,4 proc. Laikraščiuose šiemet buvo išspausdinta beveik 12 mln., žurnaluose – 4,258 mln. kvadratinių centimetrų reklamos. Didžiausius reklamos plotus užėmė prekybos tinklų ir savivaldybių reklamos, o didžiausi reklamuotojai buvo „Maxima LT“ (1,7 proc.), „Švyturys-Utenos alus“ (1,6 proc.) ir „Tele2“ (1,4 proc.).

Lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas palyginamuoju laikotarpiu sumažėjo 1,6 proc. Daugiausia reklamuotas alus, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio operatoriai. Didžiausią lauko reklamos plotą užėmė „Švyturys-Utenos alus“ (10,1 proc.), „Bitė“ (5,3 proc.) ir „Tele2“ (4,8 proc.).

Bendrovės „Actual City Media“ valdomuose lauko vaizdo ekranuose sausį–rugpjūtį transliuota 3,876 mln. sekundžių reklamos – 3,2 proc. mažiau. Lauko vaizdo ekranuose daugiausia šiemet transliuoti prekybos tinklų, savivaldybių ir sporto renginių reklaminiai klipai, o daugiausiai klipų transliavo Vilniaus miesto savivaldybė (4,3 proc.), „Saint Gobain statybos gaminiai“ (2,1 proc.) ir „Olialia“ (1,8 proc.).

Reklamai ant degalinių degalų pylimosi pistoletų per aštuonis šių metų mėnesius užklijuota daugiau negu 38 tūkst. reklaminių lipdukų, arba 5,1 proc. mažiau negu tuo pačiu metu 2009-aisiais. Dažniausiai taip šiemet buvo reklamuojami degalai, automobilių draudimas bei degalinės, daugiausia reklamavosi „Lukoil“ (25,7 proc.), „Statoil“ (12,8 proc.), „If draudimas“ (11,8 proc.).

Reklamos ekranų prekybos centruose ir degalinėse palyginamuoju laikotarpiu išaugo 0,6 proc., parodė „SIC Gallup Media“ bendradarbiaujant su „Retail Media“ atlikta vidaus televizijų reklamos stebėsena. Dažniausiai šiais metais rodyta mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių, kino filmų ir bilietų platinimo centrų reklama, didžiausi užsakovai – „Omnitel“ (26,1 proc.), „Acme“ (11,2 proc.) ir „Tiketa“ (8,7 proc.).

Kine transliuota 2 kartus daugiau reklamos klipų, o pagrindinė to priežastis – daugiau veikiančių kino teatrų ir atidarytos 3D kino salės. Kine šiemet daugiausia rodyta „Žemaitijos pieno“ (25,9 proc.), Europos Komisijos (6,6 proc.) ir „Viasat“ (5,9 proc.) reklamos, o dažniausiai reklamuoti ledai, reklama „būk geras!“ ir batų parduotuvės.

„SIC Gallup Media“ duomenys pateikiami be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms, į duomenis neįtraukta reklama, kurią remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai. Duomenys pateikti tik iš „SIC Gallup Media“ registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius