Rinkos tyrimų bendrovė „Synopticom“ gegužę apklausė 300 Lietuvoje veikiančių įmonių. Paaiškėjo, kad 46 proc. iš jų niekada nėra rėmusios sporto, 21 proc. paramą teikia dabar, o dar 33 proc. tai yra dariusios anksčiau.
Daugiau nei pusė įmonių (55 proc.), neteikusių paramos sportui, niekada nebuvo sulaukusios prašymų ar pasiūlymų iš potencialių paramos gavėjų. „Tokie rezultatai rodo, kad dar yra neišnaudotų sporto ir verslo bendradarbiavimo galimybių“, – ketvirtadienį pristatydamas tyrimo duomenis sakė Sporto vadybos asociacijos valdybos pirmininkas Tomas Karpavičius.
Jis sakė, kad 80 proc. sportą remiančių įmonių teigia, jog suteikta parama atsiperka arba atsiperka bent iš dalies, o 73 proc. teikti paramą įvairioms sporto šakoms ketina ir toliau.
Sumą, kurią galėtų skirti sportui remti per metus, nurodė 122 apklausoje dalyvavusios įmonės. Iki 1 000 litų šiam tikslui galėtų skirti 25 proc., 1001–10 000 litų – 24 proc., 10 001–50 000 litų – 32 proc., o daugiau nei 50 000 litų – 6 proc. jų.
Kaip rodo tyrimo duomenys, vidutiniškai per metus viena įmonė sportui remti galėtų skirti 16 tūkst. 300 litų.
Labiausiai įmonės norėtų remti krepšinį (52 proc.), automobilių sportą (29 proc.), futbolą (25 proc.), rakečių sportą (21 proc.), vandens sportą (21 proc.), dviračių sportą (19 proc.) ir žirgų sportą (19 proc.).