Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Valstybinė mokesčių inspekcija socialinei reklamai išleido beveik 1,4 mln. litų

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) už socialinę reklamą „Šešėlis ne išeitis. Sprendimo ieškokime kartu“ sumokėjo beveik 1,4 mln. litų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM).
Valstybinė mokesčių inspekcija
Valstybinė mokesčių inspekcija / Sauliaus Žiūros/BFL nuotr.

Minėta reklama buvo raginama atsisakyti mokėjimų vokeliuose, mokėti mokesčius, piliečiai buvo skatinami pranešti apie galimai slepiamus mokesčius.

Tai Finansų ministerija (FM) Seimo kanceliarijos sekretoriatui nurodė, atsakydama į sausio 12 d. Tautos prisikėlimo partijos (TPP) frakcijos seniūno Laimonto Diniaus, Liberalų sąjūdžio (LS) frakcijos seniūno Audriaus Endzino ir kitų Seimo narių rašytinį klausimą dėl lėšų panaudojimo socialinei reklamai.

FM rašte rašoma, kad socialinės reklamos užsakovas yra VMI, gamintojas – UAB „VRS grupė“, o reklamos klipą platino UAB „Publicum“.

Socialinė reklama buvo transliuojama per LTV, LNK, TV3, „Lietuvos ryto TV“ televizijas, skambėjo Lietuvos bei „Žinių radijo“ eteryje.

Socialinė reklamos efektyvumas, kaip pažymima rašte, bus nagrinėjamas FM Kolegijos posėdyje vasario 13 d.

Valstybinė mokesčių inspekcija – tai valstybinė institucija, įsteigta prie Finansų ministerijos, finansuojama iš valstybės biudžeto ir atskaitinga finansų ministrui.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius