-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilkyškių pieninė kartu su produktais reklamuos įmonę

Vilkyškių pieninė mėgina išskaidyti rinką ir agresyviau braunasi į šviežių pieno produktų nišą, rašo „Verslo žinios“.
Karvė
Karvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Pradėjome daugiau investuoti į rinkodarą ir didiname šviežių produktų pardavimus. Drauge stipriname savo, kaip įmonės, žinomumą. Sūriams rinkodaros nereikia, tačiau reklamuodami jogurtus ir kitus pieno produktus tikimės padidinti ir jų pardavimus“, – sakė Vilkyškių pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Bendrovė į rinkodarą investuoja ir Baltijos valstybėse, Rusijoje.

„Rinką tenka atimti iš konkurentų, tačiau pagrindinis augimas šviežių produktų segmente – eksporto sąskaita. Mums puikiai sekasi Rusijoje, į kurią įžengėme tik prieš metus. Ten taip pat investuojame į rinkodarą“, – sakė G.Bertašius.

Konkurentai kalba, kad šviežių pieno produktų rinka Lietuvoje traukiasi ir verčiau jėgas skirti pardavimų didinimui ES.

„Šiandien mūsų tikslas – tik išsaugoti Lietuvos rinką. Rinka traukiasi, stiprėja konkurencija su kitais gamintojais ir importuotojais iš Lenkijos. Pieno pramonėje pelningiausias eksportas. Tam ir skiriame didžiausias pastangas. Mūsų įmonei svarbiausios rinkos senosios ES šalys – Italija, Nyderlandai“, – sakė „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius